پیروزی تیم بدمینتون شهرداری شاهرود در لیگ برتر بانوان

شاهرود_ رئیس هیأت بدمینتون شاهرود گفت: نخستین پیروزی شهرداری شاهرود در لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور در برابر نماینده گیلان با نتیجه چهار بر یک رقم خورد.
کد خبر: ۹۴۵۳۵۱۰
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج، تهمینه رئیسی افزود: نخستین دور مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور بین تیم‌های شهرداری شاهرود و نماینده گیلان به میزبانی شاهرود برگزار شد.
او با بیان اینکه این مسابقه در قالب سه بازی یک نفره و ۲ بازی ۲ نفره بین بازیکنان ۲ تیم برگزار شد، گفت: در پایان این دور از رقابت شهرداری شاهرود توانست با نتیجه چهار بر یک نماینده گیلانی را شکست دهد.
رئیسی با اشاره به اینکه در نخستین رقابت یک نفره ساره امینیان از شهرداری شاهرود ۲ بر صفر عارفه تیغ نورد را شکست داد، اظهار کرد: در بازی دوم فاطمه واعظیان از تیم میزبان با همین نتیجه مغلوب شفق کاظم پور از گیلان شد.
رئیس هیأت بدمینتون شاهرود ادامه داد: در رقابت ۲ نفره، نخست ساره امینیان و فاطمه فنایی از شهرداری شاهرود با نتیجه ۲ بر صفر ماهدیس غلامی و شفق کاظم پور بازیکنان تیم نماینده گیلان را شکست دادند و بازی دوم نیز با همین نتیجه به سود تیم شهرداری شاهرود به پایان رسید.
او با اشاره به اینکه حنانه یعقوب‌زاده و حنانه رجبی از شاهرود و مریم قنبری و مهسا نوع بشری ترکیب تیم گیلان در رقابت ۲ نفره دوم را تشکیل دادند، افزود: در نهایت رقابت یک نفره سوم نیز بین فاطمه فنایی و ماهدیس غلامی برگزار شد که بازیکن تیم شاهرود این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رساند.
رئیس هیأت بدمینتون شاهرود تصریح کرد: تیم شهرداری شاهرود در بازی بعدی خود در لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور هفته آینده میزبان تیم میلاد تبریز خواهد بود.
به گزارش بسیج، مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور جام ولایت با حضور تیم‌های شهرداری شاهرود، شهید فخار مشهد، مس شهربابک، میلاد تبریز، نماینده گیلان و نویان تهران در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار