۳ پروژه بهداشتی در بخش مرکزی شهرستان دیر احداث و راه‌اندازی شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: سه پروژه بهداشتی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در بخش مرکزی این شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۵۱۴
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

۳ پروژه بهداشتی در بخش مرکزی شهرستان دیر احداث و راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،عباس آدمیت نسب در آئین راه‌اندازی و احداث این پروژه‌ها با تبریک هفته دولت گفت: ساختمان خانه بهداشت الی شمالی در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع با زیربنای ۱۰۰ متر مربع و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر سلامت ساخته و تجهیز شده است.

 

وی افزود: خیر دوراندیش این بنا حاج کامل مؤمنی است که در سال ۹۴ نیز پایگاه سلامت بردخون با مشارکت و مساعدت ایشان ساخته شد.

 

وی با تقدیر از همراهی خیرین سلامت با مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: در روستای حاجی آباد بخش مرکزی شهرستان دیر نیز با واگذاری یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ متر مربع و ارزش سه میلیارد ریال توسط خیّر گرانقدر، حاج عباس سیفی، عملیات اجرایی ساخت خانه بهداشت آغاز شد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اضافه کرد: پروژه ساختمان خانه بهداشت حاجی آباد ۸۶ متر مربع زیربنا و ۵۳ مترمربع پیاده‌رو دارد که با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال که در مدت ۶ ماه ساخته می‌شود.

 

وی با اشاره به توسعه خدمات بهداشتی در روستاهای شهرستان دیر گفت: راه‌اندازی خانه بهداشت حاجی آباد همزمان با شروع عملیات اجرایی ساخت آن، از دیگر پروژه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر است که با همکاری خوب شورای اسلامی این روستا در ساختمان استیجاری راه‌اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.

 

آدمیت نسب افزود: برای تجهیز این خانه بهداشت مبلغ سه میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه دسترسی عادلانه خدمات بهداشتی یکی از رسالت‌های اصلی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر است، یادآور شد: با راه‌اندازی خانه بهداشت حاجی آباد جمع خانه‌های بهداشت فعال شهرستان دیر به ۱۱ خانه بهداشت رسید.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار