رتبه اول برپایی میزهای خدمت مربوط به سیستان و بلوچستان است/ برگزاری۷۲۰ میز خدمت در سال ۱۴۰۱

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۷۲۰ میز خدمت از ابتدای سال جاری تاکنون در جهت رفع مشکل ۲۷ هزار نفر از مردم در سطح استان برگزار شده است.
کد خبر: ۹۴۵۳۵۱۵
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

 حسین مدرس خیابانی امروز  در جریان سفر وزیر دادگستری به استان و حضور در میز خدمت جهادی در مصلی قدس زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار داشت: حضور وزیر دادگستری در استان موجب منعکس شدن بسیاری از مسائل و مشکلات این منطقه به مرکز و پیگیری آن ها خواهد شد.

وی افزود: بنا بر ابلاغیه رئیس جمهور، مدیران باید مدیرانی مردمی بوده و در میدان حضور داشته باشند تا بتوانند مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک درک کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یکی از راه های ارتباط مردم با مسئولان برگزاری همین میزهای خدمت است که موجب سهولت دسترسی آحاد جامعه به مدیران دستگاه های اجرایی می شود.

وی تاکید کرد: با ابلاغیه دولت برگزاری و ضرورت حضور در میدان، میزهای خدمت در سراسر استان در دستور کار قرار گرفت.

مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: مدیران کل ثبت اسناد، توزیع برق و جهاد کشاورزی در سه ماهه اول رتبه های برتر در برگزاری میزهای خدمت را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: از شاخص های ارزیابی میزهای خدمت می توان مشارکت دستگاه در برگزاری میز خدمت، میزان رضایتمندی مردم از نتایج میز خدمت برگزار شده و پیگیری قول هایی که به مردم داده شده را برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار