کد خبر: ۹۴۵۳۵۶۸
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر؛ یونس باربرز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه دیر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک هفته دولت به دولتمردان نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: تلاش می کنیم تاثیر واقعی از خدمتگزاری دولت سیزدهم را به مردم ارائه دهیم زیرا ارائه خدمات صادقانه سبب جلب اعتماد عمومی و مایه نشاط و امیدافرینی در جامعه خواهد شد. 

 

وی بیان داشت: با تلاش پیوسته و مداوم دولت آیت الله رئیسی در این یک سال ما شاهد خدمات و موفقیت های خوبی بوده ایم. 

 

باربرز افزود: مدیریت قابل قبول در عرصه انرژی به ویژه برق از نقاط قوت دولت سیزدهم در یک سال گذشته بود. 

 

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به مشکلات آب در شهرستان خاطر نشان کرد: ما در شهرستان بسیاری از اعتبارات را در راستای کاهش مشکلات آب هزینه کردیم. گرچه هنوز مشکلاتی وجود دارد نظیر ۲۰ روستای فاقد شبکه آبرسانی یا افت فشار در شهرها که از هه مردم بخاطر این مشکلات عذرخواهی می کنم و امیدواریم که بتوانیم در سال های آینده مشکلات حوزه آب را به حداقل برسانیم.

 

وی مقابله با کرونا و موفقیت شبکه بهداشت در واکسیناسیون عمومی علی را یکی دیگر از موفقیت های دولت سیزدهم عنوان نمود.

 

یونس باربرز اضافه نمود: دولت موفق شد بخش عمده ای از بدهی هایی داخلی و خارجی را در این یک سال تسویه نماید. افزایش صادرات غیرنفتی و تجاری و افزایش صادرات نفت نیز بخش دیگری از اقدامات دولت بود. 

 

مقام عالی دولت در شهرستان ابراز داشت: یکی از برنامه های جدی ما در شهرستان بحث زیرساخت ها شامل راه، آب، برق، اشتغال و مسکن است که در اولویت قرار دارند.

 

فرماندار دیر در اشاره به مساله آب شهرستان گفت: تنها راه حل مشکل آب، تامین آن از طریق دریاست. در همین راستا اغاز عملیات اجرایی آبشیرین کن بندر دیر با ظرفیت ۳۷۵۰ متر مکعب را خواهیم داشت که تلاش خواهیم کرد ظرفیت این سایت را به ۱۰ هزار متر مکعب برسانیم.

 

یونس باربرز با تاکید بر نقش مسئولیت های اجتماعی شرکت ها خاطر نشان کرد: در حوزه اشتغالزایی شرکت های مستقر در شهرستان دیر باید به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند تا بتوانیم این مشکل را برطرف نماییم. 

 

وی در بحث مسکن شهرستان نیز خاطر نشان کرد: با موافقت جناب استاندار تصمیم گرفتیم ۲ هزار قطعه زمین ۲۰۰ متری را به صورت رایگان به مردم واگذار کنیم و به زودی فراخوان آن داده خواهد شد.

 

باربرز در حوزه راه نیز بیان داشت: اعتبارات خوبی برای جاده های بردخون، شهنیا، جاشک و آبدان در نظر گرفتیم که ان شالله سالهای آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات