خبرهای داغ:

پیام تسلیت سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در پی رحلت آیت‌الله ناصری

سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با صدور پیامی رحلت آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۰۰
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج متن پیام تسلیت سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در پی رحلت آیت‌الله ناصری بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسدّها شی ء إلی یوم القیامة

رحلت استاد اخلاق، عالم فرزانه و سالک الی الله حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی ناصری موجت تالم و تاثر فراوان گردید.
این عالم ربانی و برجسته و استاد اخلاق، سال‌ها با تلاش و مجاهدت علمی گنجینه عظیم علوم و معارف توحیدی بوده است و در صحنه های انقلاب در هدایت جامعه به سمت سعادت و رستگاری زبانزد و در پشتیبانی از ولایت‌فقیه پیشتاز و سرآمد بود.
آن عالم جلیل القدر و معلم اخلاق، عمر پربار خویش را صرف تعلیم علوم، معارف و موضوعات اساسی اسلام و ترویج مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) به ویژه عشق و ارادت به حضرت بقیه الله العظم)روحی و ارواحنا له الفداء)، هدایت فکری و اعتقادی آحاد جامعه و پیشتازی در عرصه‌های مهدویت نمود و در زمره طلایه داران همت جهادی و دائمی در تربیت شاگردانی ممتاز و نواندیش در حوزه و دانشگاه و پشتوانه سازی برای تحکیم مبانی و اصول انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشمار می‌رفت.
این فقیه پارسا و وارسته در کنار هدایت و ارشاد مردم و پرورش شاگردان علوم دینی و نیز انجام امور خیر و عام‌المنفعه، در میدان دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، تلاشی مجدانه داشت که بی‌شک توشه شایسته‌ای برای آن عالم ربانی در سرای آخرت خواهد بود.
سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، این ضایعه اسفناک را به حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، ارادتمندان، دوستداران و بیت مکرم و معزز ایشان تسلیت عرض می‌نماید

ارسال نظرات