خبرهای داغ:

پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پی ارتحال آیت الله ناصری

دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با صدور پیامی ارتحال آیت الله ناصری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۰۱
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

(انّا لله و انّا الیه راجعون)
«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدّها شیء»

ارتحال عالم عظیم‌الشان و استاد برجستۀ اخلاق، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی ناصری، برای عموم حوزه‌های علمیه و به‌ویژه حوزۀ پربرکت اصفهان، ثلمه‌ای بزرگ و جبران‌ناپذیر است.
آن مجتهد جلیل‌القدر، افزون بر اشتغالات گستردۀ علمی و تدریس و تألیف، فعالیت‌های تبلیغی و اجتماعی وسیع و اثربخشی داشت. جذبه و شعاع پرفروغ معنوی و روحی آن استاد راستین اخلاق، فضایی آکنده از معنویت را در همۀ بلاد می‌پراکند و دل‌های مشتاقان را جلا می‌بخشید.
اشتیاق زایدالوصف و عاشقانۀ آن عالم ربانی به قطب عالم وجود، حضرت ولی‌عصر(عج)، که در بیان و سلوک ایشان متجلّی بود، قلوب بسیاری را متوجه مهدویت کرد و در گره‌زدن دل‌های مشتاقان و منتظران ظهور به آن کانون نور بسیار اثرگذار بود.
حوزۀ علمیۀ عالم‌پرور و دیرپای اصفهان که از اقطاب حوزه‌های علمیۀ شیعه است، با حضور عالمانه و پربرکت این استاد برجسته، گام‌هایی اساسی را در مسیر احیا و بازآفرینی شکوه پیشین خود برداشت و ان‌شاءالله در سایۀ مجاهدت و تلاش علمی شاگردان ایشان و فضلای حوزوی و با بهره‌گیری از میراث علمی و معنوی آن استاد بزرگ، با جدیت این مسیر را پیش خواهد برد و کوشش‌های عظیم آن دانشمند فرزانه را پاس خواهد داشت.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزۀ علمیۀ قم شعبۀ اصفهان که همواره از شعاع معنوی و علمی و اخلاقی آن عزیز و حمایت‌های مادی و معنوی ایشان بهره‌مند بود، این مصیبت عظیم را به محضر نورانی حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی و عموم حوزویان و به‌ویژه به بیت معظّم ایشان تسلیت می‌گوید و علوّ درجات را برای روح بلندمرتبه و پرفتوح آن عالم فرزانه از خداوند رحمان مسئلت می‌نماید.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزۀ علمیۀ قم شعبه اصفهان

ارسال نظرات