فرماندار محلات گفت:

دستاوردهای دولت در یک سال اخیر باید به درستی تبیین شود

علیرضا ملک جانی گفت: بر همه دوستداران و دلسوزان انقلاب لازم است که اقدامات مثبت دولت در یک سال اخیر را به درستی بازگو نمایند.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۱۷
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات ،علیرضا ملک جانی فرماندار شهرستان محلات در دیدار فرماندهی سپاه و جمعی از کارکنان سپاه محلات به مناسبت هفته دولت گفت: از دشمنان انتظار نمی رود ولی بر همه دوستداران و دلسوزان انقلاب لازم است که اقدامات مثبت دولت در یکسال اخیر را به درستی بازگو نمایند.

فرماندار محلات با اشاره به مدیریت جهادی دولت سیزدهم در همه زمینه ها یکی از نکات برجسته این دولت را گره نزدن وضعیت کشور به برجام دانست و با توجه به ریل گذاری صحیح کشور توسط مسئولان ، آینده ای روشن را برای جامعه متصور ساخت.

ملک جانی نقش سپاه و بسیج در یاری نمودن دولت در همه عرصه ها را بسیار مثبت تلقی نمود و ضمن اشاره به سیل اخیر در شهرستان محلات از فرماندهی سپاه و نیروهای این ارکان  در یاری رساندن به دستگاه های خدمت رسان تقدیر  و تشکر نمود

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار سرهنگ رضایی فرمانده سپاه محلات ضمن تبریک هفته دولت بر آمادگی نیروهای مسلح و به خصوص سپاه و بسیج در خدمت و کمک به دولت انقلابی تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات