رقابت جذاب تیراندازی بین فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات سپاه سلمان

نکوئی گفت: مسابقات تیر اندازی با شرکت بیش از 70 نفر از فرمانده پایگاه بسیج ادارات بهمناسبت گرامیداشت هفته دولت در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۵۹
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان  استان سیستان و بلوچستان گفت: در چهارمین روز  از هفته دولت مسابقات تیراندازی ویژه فرماندهان پایگاه بسیج ادارات سپاه سلمان به مناسبت و روز قشر بسیج کارمندان به میزبانی زاهدان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات بیش از 70 فرمانده پایگاه بسیج ادارات با هم به رقابت پرداختند که در نهایت 3 نفر، به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

نکوئی ادامه داد: این مسابقه ورزشی با حضور رئیس اداره فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانده پایگاه بسیج شهدای ورزشکار،  فرمانده حوزه امام خامنه ای(مدظله العالی) اعضای هیات تیراندازی استان و جمعی دیگر از مسئولین برگزار و جوایز و احکام قهرمانی به منتخبین اهدا شد.

این مسئول ادامه داد: این مسابقات به همت اداره کل ورزش و جوانان استان، سپاه سلمان استان، بسیج ادارات و هیئت تیراندازی استان با برنامه ریزی اداره فرهنگی اداره کل اجرایی و مهارت های تیراندازی فرماندهان بسیج به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است: مجید کریمی از برق منطقه ای، مرتضی ملاشاهی از توزیع برق، محمد مهدی سرگزیاز فرودگاه به ترتیب اول تا سوم شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار