سرهنگ خواجه حسنی فرمانده ناحیه رابر و حجت الاسلام والمسلمین حسن شمس الدینی مسئول دفتر نمایندگی در پیامی مشترک هفته دولت را گرامی داشتند .
کد خبر: ۹۴۵۳۷۷۱
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،سرهنگ خواجه حسنی فرمانده ناحیه رابر و حجت الاسلام والمسلمین حسن شمس الدینی مسئول دفتر نمایندگی در پیامی مشترک هفته دولت را گرامی داشتند .

 

متن پیام به این شرح می باشد 

*بسم الله الرحمن الرحیم*

هفته اول شهریور ماه که در تقویم به نام هفته دولت نامگذاری شده است، یادآور خدمات مخلصانه شهیدان والامقام «محمدعلی رجایی» و حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدجواد باهنر» است که با خدمتگزاری صادقانه به، ولی نعمتان خویش، از هیچ تلاشی برای عزت و سربلندی ایران اسلامی فروگذار نکرده اند و در راه خدمت به اسلام عزیز و مردم، جان خویش را نثار انقلاب اسلامی کردند و تا ابد در تاریخ ماندگار شدند.

از همین رو، هفته دولت فرصت مغتنمی است تا از تلاش و زحمات خالصانه دولت و دولتمردانی که برای خدمت به مردم راه و سیره این دو شهید والا مقام را الگوی خویش قرار دادند و برای حفظ دستاورد‌های شهدای معزز با وجود همه فشارها، توطئه‌ها و ترفند‌های خبیثانه دشمنان نظام اسلامی برای القای ناامیدی در جامعه و فاصله اندازی بین مردم ومسئولان، مدیریت خود را وقف اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در جهت هدایت جامعه به سمتی که مطلوب دین خدا است، قرار داده اند و مروج فرهنگ خدمت خالصانه و بی منت هستند قدردانی کنیم.

بدون تردید در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) به نام سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است تمامی دولتمردان، مسئولان و مدیران با برنامه ریزی‌های دقیق و اصولی و نیز اتکا به نیروی عظیم جوانان نخبه می‌توانند گره گشای مشکلات مردم بوده و جامعه را بویژه شهرستان رابر را که سرشار از منابع خدادادی و نیروی انسانی جوان ،کارآمد و مومن است از تنگنای اقتصادی خارج کنند که اگر این امر اتفاق بیفتد جهاد تبیین نیز محقق می‌شود.

اینجانبان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر این هفته را به شما مقام عالی دولت و تمامی همکاران وکارمندان خدوم و متعهددرشهرستان رابر تبریک عرض نموده و از خدای متعال آرزوی توفیقات روز افزون برای تمامی مدیران و مسئولان در جهت نیل به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت داریم.

*سرهنگ پاسدارعلیرضاخواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر.*

*حسن شمس الدینی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر*

ارسال نظرات