امام جمعه خلیل آبا گفت: اگر برخی از موارد عملکرد دولت سیزدهم و دوازدهم را مقایسه کنیم موفقیت های دولت سیزدهم بسیار چشمگیر بوده است.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۷۲
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در خلیل آباد حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آبادبا گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت همه ساله فرصت مغتنمی است که علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید بزرگوار و مکتبی رجایی و باهنر، معمولاً دولتمردان عملکرد خود را بیان می کنند.

وی با بیان اینکه از نگاه مردم یکی از مهمترین عوامل سنجش پیشرفت و موفقیت دولت، آن مطالباتی است که مقام معظم رهبری از دولت خواسته اند است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در زمان تنفیذ و در اولین جلسه هیئت دولت مطالباتی را بیان کردند و خوشبختانه دولت سیزدهم، در تحقق محورهای بیانات مقام معظم رهبری عملکرد خوبی داشته اند.

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه در مدت یکساله که بر دولت سیزدهم گذشته، اقدامات اساسی و بنیادی در ساختارها بسیار مطلوب و عالی انجام گرفته است، تصریح کرد: اگر برخی از موارد عملکرد دولت سیزدهم و دوازدهم را مقایسه کنیم موفقیت های دولت سیزدهم بسیار چشمگیر بوده است.

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: وضعیت عملکرد دولت سیزدهم مطلوب بوده و در بخش های مختلف دولت سیزدهم موفق بوده ولی در بخشی از موارد می طلبد که دولت خدمتگذار یا دولت مردم بیشتر و بهتر از گذشته به وظایف خود که خدمت به مردم است عمل کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها