فرماندار خلیل آباد گفت: 80 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از 570 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۵۳۷۷۳
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در خلیل آباد؛ سید مسعود یاوری، فرماندار خلیل آباد با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای دولت، اظهار کرد: در مجموع 80 پروژه در هفته دولت 1401 در شهرستان خلیل آباد داریم که این پروژه‌ها با اعتبار 570 میلیارد ریال در بخش های مرکزی و ششطراز شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه استفاده از فرصت این هفته برای بیان خدمات دولت که همان دستاوردهای نظام محسوب می شود حائز اهمیت است، تصریح کرد: 60 عنوان برنامه از جمله غبارروبی مزار شهدا با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا، دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و... اجرا شد.

یاوری با تاکید بر اینکه اولویت دولت سیزدهم، تکمیل پروژه ها نیمه تمام است و تا زمانی که پروژه نیمه تمام وجود داشته باشد به سمت ایجاد پروژه جدیدی نخواهیم رفت، عنوان کرد: دولت اقدامات زیربنایی زیادی در حوزه اقتصادی انجام داده و امیدآفرینی در هفته دولت باید مد نظر باشد و خدمات دولت به بهترین نحو ممکن به مردم منعکس شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها