دامغان_ رئیس دانشگاه آزاد واحد دامغان گفت: دانشکده داروسازی طی 4 سال پیاپی جزء دانشکده‌های برتر کشور معرفی و در سال گذشته نیز رتبه اول کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۱۴
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، نعمت‌الله نعمتی رئيس دانشگاه آزاد واحد شهرستان دامغان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اکنون وارد 40 سالگی دوم خود شده و ما بر این اساس سند تحول و تعالی را در جهت رشد و پیشرفت دانشگاه در برنامه‌های دانش‌بنیان، فرهنگی و تربیتی مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تدوین کرده‌ایم.

نعمتی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است گفت: این دانشگاه در رنکینگ های بین المللی دارای رتبه 352 و حائز رتبه اول در سطح کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد دامغان ضمن اشاره به اینکه دانشکده حقوق واحد دامغان جزء سه دانشکده برتر کشور است، تصریح کرد: دانشکده داروسازی دامغان طی 4 سال پیاپی جزء دانشکده های برتر کشور معرفی و در سال گذشته نیز رتبه اول کشور را کسب کرد.

وی با تاکید بر اینکه تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد واحد دامغان از تمامی دانشگاه های دولتی و آزاد سراسر استان بالاتر است، اضافه کرد: بیش از 60 میلیارد تومان تجهیزات آزمایشگاهی برای رشته های داروسازی، علوم پایه و کشاورزی در دانشگاه واحد دامغان وجود دارد.

نعمتی افزود: در سال جاری با تفاهم‌نامه صورت گرفته با دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و اخذ موافقت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ۴ رشته روانشناسی و مدیریت در مقطع کارشناسی و رشته امور تربیتی و گیاهان دارویی در مقطع کاردانی در دانشگاه آزاد شهرستان ایجاد شد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد دامغان بیان کرد: هم‌ اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در شش دانشکده بیش از 150 رشته از کاردانی تا دکترای تخصصی و حرفه‌ای فعال می‌باشد.

وی از اخذ مجوز دانشکده مهارت و کارآفرینی و پذیرش دانشجو در رشته‌های گیاهان دارویی و علوم تربیتی در مهرماه خبر داد و افزود: کرسی‌های آزاداندیشی در زمینه‌های فرهنگی با حضور طیف‌های مختلف دانشجو در دانشگاه برگزار می شود. 

نعمتی ادامه داد: دانشگاه آزاد واحد دامغان دارای 3 هزار و 200 دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است که زیر نظر 150 عضو هیئت علمی و مدعو در 143 رشته مشغول تحصیل هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها