خبرهای داغ:
شاهرود_ نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شاهرود با حضور فرمانده سپاه و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۴۵
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

برگزاری نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شاهرود در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش شاهرود با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، مدیریت آموزش و پرورش شاهرود، فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر و بسیج فرهنگیان و مربیان درس آمادگی دفاعی و کارشناسان این مدیریت برگزار شد.

در این نشست سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بر تعامل و همکاری بیش از پیش بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف سازمانی تاکید کرد و بر همگرایی در اجرای برنامه های اثرگذار برای این اقشار تاثیرگذار جامعه تصریح کرد.

سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز با تقدیر از همراهی های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در اجرای برنامه ها بر تداوم این امر و توجه به موضوعات معرفتی بصیرتی و اعتقادی تاکید نمود.

در این نشست در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس، انتخاب معلمان درس آمادگی دفاعی و دوره آموزشی در این راستا بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها