مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

عمل بدون علم و معرفت، ابتر است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین افتتاحیه دوره عقیدتی سیاسی کارکنان سپاه، بر ضرورت کسب معارف دینی تاکید کرد و اظهار داشت: عمل بدون علم و معرفت، ابتر است.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۵۵
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا هدف از اجرای دوره های عقیدتی سیاسی را افزایش علم و معرفت بر اساس آموزه های دینی و انقلابی عنوان کرد.

وی گفت: هر کار خیر و عمل مثبتی باید بر اساس علم و معرفت شکل بگیرد تا ضمن ثمربخشی، ثمره و نتیجه ای ماندگار داشته و از مواهیب اخروی برخوردار گردد.

حجت الاسلام مهدی نیا با بیان اینکه در تمامی ادوار حیات بشری، خداوند مردم را نسبت به انجام تکالیف شرعی و دینی خود توسط پیغمبران الهی بر اساس وحی یا ائمه معصومین(ع) بر اساس الهامات واصله از سوی خدا، آگاه کرده و مسیر هدایت را به آنان نشان داده است، متذکر شد: سیره ربوبی، سیره تربیتی پیامبر اسلام و سیره تربیتی بزرگان دین، مسیر هدایت و سعادت را به ما می آموزد و از ضلالت و گمراهی نجات می دهد.

وی افزود: علم، داعی و برانگیزاننده عمل است و دین به آن، روح و معنا بخشیده و آن را متعالی و هدفمند می سازد و با توام شدن معرفت و علم با عمل است که انسانهایی وارسته همچون شهید سلیمانی ها به وجود می آیند و عالم را متحول می سازند. 

   آیین افتتاحیه دوره آموزش عقیدتی سیاسی کارکنان با هدف معرفت افزایی بنیادین بر اساس آموزه های دینی و انقلابی، در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها