خبرهای داغ:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی:
تبریز- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان نماد صداقت و خدمت بی‌منت به مردم و انقلاب یاد کرد و گفت: در مدت کوتاه تأثیری که این شهیدان در خدمتگزارب به جای گذاشتند پموجب شده از آن ها به عنوان الگوی خدمت و ساده‌زیستی یاد شود.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۷۰
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، زهرا کوهی، در نشست تبیینی «سبک زندگی اسلامی با محوریت زندگینامه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: دولتمردان در ۴۳ سال انقلاب، خدمات ارزشمندی به جامعه کرده­‌اند و یکی از معیارهای مهم برای خدمت‌گزار بودن در جمهوری اسلامی، مردمی بودن و خدمت خالصانه است.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر نماد صداقت و خدمت بی‌منت به مردم و انقلاب بودند، گفت: اگرچه دوره خدمت‌گزاری این دو شهید بزرگوار کوتاه بود اما در همین مدت کوتاه تأثیری به جای گذاشتند که بعد از سالیان طولانی همچنان از آنان به عنوان الگوی خدمت و ساده‌زیستی یاد می‌شود.

کوهی، گفت: هفته دولت فرصتی گرانبها برای تشریح و تبیین اقدامات دولت مردمی در نخستین سال فعالیت خود است و بانوان فعال در دستگاه‌های اجرایی باید به درستی عملکرد دولت را تبیین کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه الگوی زن مسلمان، الگویی مستقل از دیدگاه‌های غرب و شرق است، گفت: این الگو همان چیزی است که یک بانوی اثرگذار در جامعه با رعایت اصول و چارچوب خانواده دارد.

وی همچنین اولویت‌های حوزه امور بانوان و خانواده را نقد و بررسی شاخص‌های عدالت جنسیتی، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توجه به حوزه جمعیت عنوان کرد.

ارسال نظرات