با حضور حجت الاسلام ایران رام برگزار شد؛

دیدار پایوران نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قدس با امام جمعه شهرستان کن

حجت الاسلام ایران رام مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قدس به همراه پایوران این ناحیه، با امام جمعه شهرستان کن دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۷۵
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
دیدار پایوران نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قدس با امام جمعه شهرستان کن
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام ایران رام مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قدس به همراه پایوران این ناحیه، با جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر قانع، امام جمعه شهرستان کن دیدار و گفتگو کردند.  

در این جلسه حجت الاسلام ایران رام با اشاره به آیه 16 سوره مبارکه تغابن (فاتقوالله، مااستطعتم) و آیه ۶۰ سوره مبارکه انفال (واعدوا لهم مااستطعتم من قوه) به ضرورت اجتماع همه توان ها برای تقویت دو قرارگاه مهم نظامی و فرهنگی در کشور اشاره کرد.

وی با تاکید و توجه به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه محترم جمعه کشور، نماز جمعه را بعنوان قرارگاه فرهنگی و معنوی کشور و مکان تحقق حیات طیبه دانست که با دو ویژگی مهم توجه به خداوتد و اجتماع مردمی در نماز جمعه، این جایگاه را در سلسله‌ قدرت نرم نظام اسلامی برای تأثیرگذاری بر دل ها و ذهن ها و روحیه‌ها معرفی کرد.

دیدار پایوران نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج قدس با امام جمعه شهرستان کن
 

نمایندگی ولی فقیه با اشاره به بخش دیگر از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، چنین اجتماعات مهم ایمانی و مستمر هفتگی نماز جمعه را مکانی برای طرح مسائل فکری و اجتماعی و همکاری مردمی و بسیج توان ها معرفی کرد و گفت: در این قرارگاه فرهنگی یک ظرفیّت بسیار با اهمیت و با عظمتی وجود دارد که نماز جمعه را تبدیل به یک گنجینه‌ی عظیم و یک فرصت فوق‌العاده‌ تبدیل کرده است.

حجت الاسلام ایران رام با اشاره به توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب خصوصا در موضوع ارتباط ائمه محترم جمعه با جوان ها، بسیج را یک نهاد خودجوش و گمنام و کم‌هزینه و بی‌ادّعایی برای تحقق این توصیه بسیار مهم رهبری معرفی کرد و اعلام کرد که بسیج به منظور تحقق همه توصیه های رهبری پا در میدان در کنار امام جمعه شهرستان در این قرارگاه مهم فرهنگی است.

در پایان این دیدار، گزارشی از اهم اقدامات سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ و بسیج ناحیه مقاومت بسیج قدس توسط فرمانده حوزه بسیج 101 فجر ارائه شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار