نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

مشکل آب شهرستان جم به زودی با همکاری وزارت نفت و نیرو حل می شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مشکل آب شهرستان جم یک بحران تاریخی است که انشالله به زودی با همیاری و همکاری وزارت نفت و نیرو و عمل به انجام تعهدات مشکلات خط انتقال آب حل می شود.
کد خبر: ۹۴۵۳۹۲۱
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از جم : صبح امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی جم به ریاست آیت الله صفایی بوشهری با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، امام جمعه جم، فرماندار، رئیس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورای فرهنگ عمومی جم در سالن فرمانداری شهرستان جم برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست اظهار داشت: شهرستان جم در جغرافياي جنوب ايران به ‌ويژه استان بوشهر از جهات فرهنگی ، علمی و در عرصه مبارزات ضد استعماری و ضد استبدادي جايگاه فوق العاده ويژه‌اي دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: شهرستان جم به جهت قابليت‌هاي بالاي سرزميني در عرصه كشاورزي و حوزه‌هاي صنعت به ويژه صنعت انرژي فسيلي و مهم‌تر از همه اينها منابع انساني بسيار ارزشمند است كه در طول تاريخ شناخت نامه اين منطقه مزين است به شخصيت‌هاي بسيار بزرگ كه مايه افتخار و عزت ايران و استان بوشهر هستند.
نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر افزود: شهرستان جم يك منطقه‌اي است که از جهات فرهنگی، عمرانی ، آموزشی ، هنری و همه حوزه های تمدن آفرین بايد توجه فوق‌العاده ويژه‌اي به آن شود .
آیت الله صفایی بوشهری خاطر نشان کرد: مشکلات بسیاری زیادی در شهرستان جم وجود دارد اما اين همت بلند و همكاري و همياري شما و با اين ظرفيت منابع اعتباري كه در منطقه جنوب استان وجود دارد می تواند در يك افق چهار سالانه همه اين مشكلات رو حل کند 
وی با بیان اینکه وضعیت جاده جم بسیار خطرناک و آسیب زا است، افزود: هر چه زودتر جاده جم به سیراف و جم به فیروزآباد به دلیل تردد بسیار زیاد و حمل و نقل جاده ای به طور ویژه بررسی شود و در اولويت كار قرار دهید تا از حیث آسیب های جانی و تصادفات این معضل حل شود.

وی تصریح کرد : در حوزه آموزش در شهرستان جم 50 کلاس تخریبی وجود دارد که تا مهر سال آِینده هر زودتر تعمیر و به سازی شود علاوه بر این شهرستان جم نیازمند 20 مدرسه است که هر چه زودتر تامین اعتبار شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار