پیکر جانباز شهید نیکخواه بهرامی بر روی دستان همرزمان و مردم شهید پرور کرج تشییع شد

پیکرجانبازشهیدنیکخواه بهرامی،تنها جانباز قطع نخاع ازناحیه گردن استان البرز برروی دستان همرزمان ومردم شهید پرور کرج تشییع و در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.
کد خبر: ۹۴۵۳۹۳۵
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پیکر پاک جانباز شهید "ابراهیم نیکخواه بهرامی" روزیکشنبه بر روی دستان همرزمان و مردم شهید پرور کرج تشییع و در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

این جانباز و شهید سرافراز از رزمندگان لشکر ۲۱ حمزه  ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در سال ۱۳۶۱ بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن از ناحیه گردن قطع نخاع  شد.

شهید ابراهیم نیکخواه بهرامی" متولد چهاردهم خرداد سال۱۳۴۱بود و از وی یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

این شهید، جانباز سرافراز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس که سال ها بر اثر عوارض مجروحیت و قطع نخاع از ناحیه  گردن بر روی ویلچر و تخت زندگی می کرد، از یک ماه پیش به علت شدت عوارض جراحات در بیمارستانهای ساسان تهران وحضرت  قائم (عج) در کرج بستری بود و سرانجام صبح روز گذشته شربت شهادت نوشید.

گفتنی است ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ فردا دوشنبه مراسم ختم و یادبود این شهید  والامقام در مسجد جامع پیامبر اعظم (ص) فاز چهار مهرشهر کرج  برگزار می شود.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها