آیین تکریم ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی تنگستان برگزارشد

آیین تکریم ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی تنگستان با حضور رئیس اداره آموزش وپرورش وجانشین سپاه امام علی(ع)تنگستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۵۴۰۴۴
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،سرهنگ مرتضی مرادی جانشین فرماندهی سپاه امام علی(ع)تنگستان درآیین تکریم ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی قمربنی هاشم (ع)این شهرستان گفت:چکیده و خروجی کار آموزش وپرورش وبسیج دانش آموزی بصورت توائم ودریک کلام تربيت جوان مومن متعبد انقلابی است.

جانشین سپاه امام علی(ع)تنگستان درادامه افزود:کادرسازی ودرتراز جوان انقلابی بودن می بایست از دوره جوانی ودرایام تحصیل وبا استفاده از مربیان مجرب،دلسوز وانقلابی صورت پذیرد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اهمیت جوان دربیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد:دربیانیه گام دوم انقلاب توجه به جوان مومن انقلابی وتحصیلکرده مهم قلمداد شده است و  این وظیفه وماموریت ورسالتی هست که الحمدالله کلیت آموزش وپرورش هم در حوزه آموزشی توانسته رتبه های علمی جهانی را فتح ودر وهم در زمینه پرورشي توانسته الگوهای برتر انسانی وتربیتی را معرفی کند وشهید حججی وشهید فهمیده وشهید بهنام محمدی وشهید لندی وشهید صافی از این دسته هستند و جا دارد همین جا از تلاش فرهنگیان عزیز تقدیر وتشکر کنیم .

درادامه رئیس اداره آموزش وپرورش تنگستان نیز ضمن تشکر از سرهنگ نیکروخواه فرمانده سابق حوزه دانش آموزی شهرستان گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) می‌فرمایند: «بسیج دانش‌آموزی یک تشکل امین و متدین است». نگاه معظم‌له به نسل آینده یک نگاه امیدوارانه است و در بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان و نوجوانان مخاطبان اصلی این بیانیه هستند و از جوانان و نوجوانان قریب به ۴۰ بار در آن نام برده شده است.

غلامیان با اشاره به فرازی از بیانیه گام دوم انقلاب، خطاب به نوجوانان و جوانان تصریح کرد: در دهه‌های آینده، باید با کمک نوجوانان و جوانان کارآزموده و پرانگیزه از انقلاب خود حراست کنید و آن را هرچه بیشتر با آرمان بزرگ که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظماست، نزدیک کنید.

درپایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار اسماعیل نیکروخواه تقدیر وسرهنگ پاسدار علی عباسی سملی به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی قمربنی هاشم(ع)شهرستان تنگستان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار