روضه خانگی در سرخه برپا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی روضه های خانگی با حضور نوجوانان و جوانان در منازل اهالی محله خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۴۰۵۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با آغاز ماه صفر، هیئت هفتگی شب اول ماه صفر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احسانی و مداحی حامد جمال و محمد امین جمال از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه صفر ویژه برنامه عزای حسینی به همت بسیجیان همراه با سخنرانی و مداحی برگزار و در پایان از عزاداران به صرف شام پذیرایی شد.

او افزود: باتوجه به اهمیت برپایی روضه های خانگی و درک نسل امروز نسبت به وقایع کربلا، برنامه قرائت زیارت عاشورا و روضه خوانی توسط بسیجیان و کارگروه جهاد فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در منازل یکی از اهالی محله برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: باتوجه به قرار داشتن در فصل تابستان و اجرای طرح جوانه های صالحین برنامه ورزشی فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) به صورت سانس بندی شده با استقبال پرشور نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

جلال عنوان کرد: برگزاری تور ایست و بازرسی توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از ساعت ۲۲ تا نیمه شب در جهت برقراری امنیت و آرامش در سطح شهر از دیگر اقدامات انجام شده به همت بسیجیان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار