خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛

مرحله استانی چهل و پنجمین مسابقات سراسری قرآن از فردا در قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: چهل و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی در استان قزوین، هشتم و نهم شهریورماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۵۴۲۰۱
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

قزوین_ سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم بیان کرد: چهل و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی در استان قزوین، هشتم و نهم شهریورماه سال جاری برگزار می شود.

وی گفت: ۱۹۳ نفر از خواهران و برادران از مرحله شهرستانی به مسابقات استانی راه یافتند که ۷۲ نفر بانوان و ۱۲۱ نفر از برادران می باشد که طی روزهای آینده در ۹ رشته به رقابت می پردازند.

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: این رشته ها شامل دعاخوانی، اذان و تواشیح به صورت ضبطی است که تهران داوری می شود. همچنین راه یافتگان، در رشته های قرائت تحقیق، قرایت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز و حفظ ۵ جز، در استان به رقابت می پردازند.

مدیرکل اوقاف استان اظهار کرد: داوران این مسابقات را داوری کرده و نفرات برتر به مرحله کشوری راه می یابند.

حجت الاسلام مجیدی گفت: میزبان سه رشته از این مسابقات در کشور شامل نغمات قرآنی «اذان، تواشیح و دعاخوانی» استان قزوین است که در اواخر فصل پاییز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها