خبرهای داغ:
فرمانده یگان آموزش شهید سلیمانی سپاه ناحیه همدان خبر داد

فعالیت ۵۶ نفر از بازنشستگان متخصص روایتگری در یگان آموزش شهید سلیمانی همدان

همدان- فرمانده یگان آموزش و احتیاط شهید سلیمانی سپاه ناحیه همدان با اشاره به تشکیل این یگان از سال ۹۸ گفت: تاکنون ۵۶ نفر از بازنشستگان متخصص روایتگری و کلاس‌داری در این یگان پذیرش شده‌اند.
کد خبر: ۹۴۵۴۳۷۶
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
فعالیت ۵۶ نفر از بازنشستگان متخصص روایتگری در یگان آموزش شهید سلیمانی همدان

محمدباقر نواب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص اقدامات یگان آموزش و احتیاط شهید سلیمانی همدان، اظهار کرد: بعد از شهادت شهید سلیمانی در پی فرمان رهبر معظم انقلاب یگانی به نام «شهید سلیمانی» در سپاه تشکیل شد، که در همدان نیز این یگان متشکل از افراد بازنشسته راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به تشکیل یگان «شهید سلیمانی» با بازنشستگان متخصص روایتگری و کلاس‌داری گفت: سهمیه استان همدان ۲۷۰ نفر بود که ناحیه همدان ۵۶ نفر سهمیه داشت، که این تعداد سهمیه در سال ۹۸ شناسایی و پذیرش شدند.

فرمانده یگان آموزش و احتیاط شهید سلیمانی سپاه ناحیه همدان گفت: هدف اصلی این یگان، کمک آموزشی و مشورت به فرماندهان نواحی و آموزش به آحاد بسیجیان و برگزاری آموزش‌های خواهر و برادر، رزمایش‌ها، میدان تیر و... بر عهده این یگان است.

وی با بیان اینکه این یگان از سال ۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است، عنوان کرد: از مهم‌ترین اقدامات این یگان سطح‌بندی مربیان است و در حال حاضر تمام مربیان دارای سطح‌بندی هستند.

نواب با اشاره به برنامه‌های در حال اجرا یادآور شد: به منظور آمادگی روحی و جسمانی مربیان روز‌های یکشنبه هر هفته کلاس آموزشی و روز‌های پنجشنبه هر هفته برنامه کوهنوردی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های گشت شبانه رضویون، کلاس‌های آموزشی و حفظ انسجام برای گردان‌ها، اصول نگهبانی، دوره ایست و بازرسی برای سربازان ناحیه همدان، کلاس‌های عملی درس آمادگی دفاعی دبیرستان‌های شهرستان همدان، رزمایش گردان‌های بیت المقدس و امام علی (ع)، اجرای میدان تیر، آموزش دفاع از مقر و... از جمله اقدامات این یگان در سه ماهه اول امسال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات