خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جریان اربعین حجت را بر ما تمام کرده است/ با فتنه دشمنان در عراق نور هدایت قیام سیدالشهدا خاموش نمی شود

درحالی‌که این روز‌ها در عراق دشمنان کار می‌کنند روزگاری حرم امام حسین را تخریب، آب را بر اهل حرم بستند و دست زائرین امام حسین را قطع می‌کردند، اما با این حرکات نور هدایت خاموش نشد و اهداف قیام امام حسین از بین نمی‌رود تنها کید دشمنان اسلام به خودشان برمی‌گردد.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۳۵
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی غلامحسین نوفرستی قائم‌مقام نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در حسینیه جماران بیرجند ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولت اسلامی یعنی همه نظام، چون شهیدان رجایی و باهنر متعلق به نظام هستند و قوه مجریه در رسالت خودشان جلودار و رسالتشان سنگین‌تر است همه ما بعد از واقعه کربلا و دوران دفاع مقدس در این مقطع تاریخ امید داریم که بدون تغییر در مسیر توفیق الهی داشته‌باشیم.

وی بیان کرد: نظام اسلامی بعد از ۲هزار و ۵۰۰سال حاکمیت طاغوت با نام اسلام توسط شخصیت بزرگ امام‌خمینی که در اسلام ذوب‌شده بود و ذخیره مذهب شیعه است زمینه تحقق نظام اسلامی با وجود نائب امام عصر شکل گرفت، اما دشمنان تحمل چنین نظامی را نداشتند.

قائم مقام نماینده، ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: با توجه به برخی نهضت‌ها مانند مشروطه در ایران که نهایتاً دشمنان آن را به انحراف کشاندن، دشمنان با توطئه‌های مختلف و با نفوذ در بدنه نظام سعی کردند در اساس انقلاب اسلامی انحراف ایجاد کنند، اما برای نابودی اصل انقلاب نتوانستند بانفوذ زمینه انحراف در حرکت امام ایجاد کنند همانند آنچه در انقلاب مصر گذشت.

وی یادآور شد: امام ره فرمودند " نظام اسلامی زمینه‌سازی برای حکومت جهانی حضرت، ولی عصر عج است" مسئولین با این نگاه باید کار کنند که ایشان فرمودند اگر غیر از این نگاه باشد خیانت است با تفکر ولایی امام که در ایران اسلامی به‌عنوان نظام جمهوری اسلامی شکل‌گرفته بود این برای دشمنان قابل‌تحمل نبود.

نوفرستی افزود: دنیای غرب و استکبار در مسئله نفوذ بر علیه نظام اسلامی موفق نشدند بنی‌صدر وقتی در بیانیه‌ی امام (ره) در سال ۶۸ که بیانگر نفوذ‌ها است خطاب به آقای منتظری فرمودند" از ابتدا با ریاست‌جمهوری بنی‌صدر و قائم‌مقامی شما مخالف بودم شما مسائل محرمانه نظام را به منافقین دادید" در زمان دولت موقت و ریاست‌جمهوری بنی صدر سال ۶۰ مردم بصیرت پیدا کردند و به میدان آمدند نهایتاً بنی‌صدر عزل شد.

وی عنوان کرد: توانایی امام (ره) در مدیریت بحران‌ها و در یک‌سال برگزاری دو انتخابات بعد از عزل بنی‌صدر و روی کار آمدن دولت شهید رجایی کمتر از دو ماه حادثه فتنه شهادت شهیدان رجایی و باهنر اتفاق افتاد و مجدداً با همه بحران‌ها دشمنان گمان می‌کردند با ترور‌ها و شهادت آیت الله بهشتی، مسئولین نظام از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و شهدای محراب در همان موقعیت‌های سخت و تلخ عنایات و وعده خدا شامل حال ملت ایران می‌شود.


قائم مقام نماینده، ولی فقیه در استان گفت: این افتخار برای ملت ایران رقم خورد و اواخر شهریورماه سال ۶۰ دولت امام خامنه‌ای که امروز پرچم‌دار نظام اسلامی است تشکیل شد چندین عملیات برجسته در دفاع مقدس از جمله فتح‌المبین، طریق‌القدس و بیت‌المقدس رقم خورد خداوند قدرت اسلام و ولایت را نشان داد و حقیقت باطن انسان‌های مؤمن که با ولایت همراهی کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: افتخار مردم ایران است با نشانه‌ها و ادله‌های مختلف که وجود دارد این نظام الهی قطعا به حکومت جهانی حضرت، ولی عصر متصل می‌شود این وعده الهی قطعی است و ما باید در این جهت لیاقت زمینه‌سازی را برای خود کسب کنیم.

نوفرستی با اشاره به موقعیتی که امروز برای جهان اسلام فراهم شده‌است گفت: رهبر انقلاب بار‌ها فرمودند" جریان اربعین یک معجزه فراتر از پیروزی انقلاب اسلامی است" اگر مردم ایران این لیاقت را داشتند که ایران را به‌عنوان ام‌القری جهان اسلام با همراهی با ولایت به جهانیان معرفی کنند و این فرصت را برای ایران اسلامی فراهم کردند که این انقلاب صادر شده‌است.

وی با بیان اینکه پیام امام و انقلاب اسلامی به کشور‌های منطقه و جهان صادر شده‌است افزود: این روز‌ها بسیاری از مکتب‌ها با رفتن و مُردن پیامبرانشان منحرف شده‌اند، اما با حادثه کربلا که رقم خورد پیروان مکتب اهل‌بیت مسیر پیغمبرشان را شناختند.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: امروز دنیای اطلاعات و ارتباطات است و حقایق عالم ارائه می‌شود همه عالمیان می‌توانند به‌حقیقت برسند، چون در آستانه ظهور حقایق آشکار می‌شود و ما امروز دیگر جاهل قاصر نداریم هر کس جاهل است مقصر است، چون به‌دنبال معرفت و شناخت نرفته‌است.

وی متدکر شد: جریان اربعین و بسیاری شخصیت‌هایی که به‌حقیقت اسلام و مسیر اهل‌بیت روی می‌آورند حجت را بر ما تمام کرده‌است.

نوفرستی اظهار کرد: درحالی‌که این روز‌ها در عراق دشمنان کار می‌کنند روزگاری حرم امام حسین را تخریب، آب را بر اهل حرم بستند و دست زائرین امام حسین را قطع می‌کردند، اما با این حرکات نور هدایت خاموش نشد و اهداف قیام امام حسین از بین نمی‌رود تنها کید دشمنان اسلام به خودشان برمی‌گردد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار