خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین خبر داد؛

ثبت نام بیش از یکهزار قزوینی در سامانه جشنواره «مهرواره بانور»

حجت الاسلام پورآرین عنوان کرد: تاکنون بیش از هزار نفر از بانوان در سطح استان در سامانه «مهرواره بانور» ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۵۹
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

قزوین_ حجت الاسلام یوسف پورآرین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در جمع خبرنگاران بیان کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری، خانواده یکی از موضوعات مهمی است که امروز مورد هدف دشمن قرار گرفته و دشمن سعی دارد با روش‌های مختلفی از جمله کاهش تعهدات و کم ارزش کردن روابط سالم درون خانواده‌ها، تیشه به ریشه این نهاد ارزشمند بزند. به همین دلیل موضوع خانواده برای مهرواره انتخاب شده است.

حجت الاسلام پورآرین گفت: تقویت بنیاد خانواده و سالم سازی فضای خانواده ها در محله ها، ایجاد امید در محله و فعال سازی ظرفیت بانوان خصوصا بانوان مسجدی در حل مسائل خانواده از اهداف مهرواره بانور می باشد.

وی افزود: «مهرواره با نور» با موضوعات خانواده در ۷ محور و ۴۴ مسئله دسته بندی شده که کنشگران می‌توانند با انتخاب هر مسئله‌ای که مایل به حل آن هستند، در این مهرواره شرکت نمایند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: محورهای مهرواره بانور حل مسائل محله در حوزه های تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده و سبک زندگی ایرانی و مقابله با رواج سبک زندگی غربی در خانواده و ثبت خاطرات زندگی شریکه الامامان (همسران امامان) و بانوان مسجدی در رابطه با زندگی بانوان و حل مسائل محل در حوزه مسجد می باشد و در این راستا تعاملاتی با دستگاه های مختلف نظیر امور بانوان استانداری، مرکز خدمات حوزه های علمیه، کانون فرهنگی هنری مساجد، حوزه های علمیه، بسیج جامعه زنان ، صدا و سیما، دادگستری، امور مساجد، جبهه فرهنگی، ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری صورت گرفته که از ظرفیت تمام دستگاهها جهت پای کار آمدن بانوان فعال در استان استفاده گردد.

حجت الاسلام پورآرین تصریح کرد: طبق آمار رسیده تاکنون بیش از یکهزار نفر از بانوان در سطح استان در سامانه جشنواره مهرواره بانور ثبت نام کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان گفت: ثبت نام بانوان کنشگر در مهرواره تا پایان شهریور ماه می باشد که با ارسال عدد ۱ به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ مسائل و خاطرات خود را ثبت نمایند. در نهایت اختتامیه ای در سطح استان برگزار و از برگزیدگان در سطح استان و شهرستان ها و کشور تقدیر به عمل می آید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها