یادواره شهدای کارمند کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/ حجت الاسلام ملک محمدی: پیام شهدا وحدت و انسجام است

یادواره شهدا و روز قشر کارمند کهگیلویه و بویراحمد با حضور مشاور عالی نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی کشور، استاندار ،فرمانده سپاه فتح و جمعی مدیران اجرایی استان در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۴۸۹
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، این مراسم به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و ستاد گرامی داشت هفته دولت صبح امروز سه شنبه 8 شهریور ماه در سالن اجتماعات حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

یادواره شهدای کارمند کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/ حجت الاسلام ملک محمدی: پیام شهدا وحدت و انسجام است

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دولت و شهدای کارمند کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۸ شهریورماه سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی و همچنین تشریح اقدامات دولتمردان است.


هاشمی با بیان اینکه در هفته دولت ۴۷۳ پروژه عمرانی و اقتصادی داریم که ۳۱۴ پروژه افتتاحی و ۱۵۹ پروژه کلنگ زنی با اعتبار ۲ هزار و دویست میلیارد تومان است، گفت: از دستگاه های برتر دولتی در خدمت رسانی به مردم تقدیر می شود.

وی به ضرورت جهاد تبیین و تاکید رهبر انقلاب بر اجرای آن اشاره اشاره داشت و گفت: بیان دستاوردهای دولت سیزدهم برای خدمت رسانی به مردم می‌تواند مورد تبیین قرار گیرد.


این مسئول با بیان اینکه با همه فشارهای اقتصادی دولت موفقیت های مختلفی کسب کرد، گفت : تامین سه برابری ذخایری ارزی در دولت سیزدهم، پرداخت بدهی مانده از دولت های گذشته بدون استقراض از سیستم بانکی، اجرای رتبه بندی معلمان در دولت مستقر و که در مراحل نهایی است و انجام اصلاحات اقتصادی و طرح هدفمندی یارانه ها با همکاری مردم، افزایش قیمت نفت با اینکه برخی برای این موضوعات اف ای تی آف و برجام را بهانه می کردند، پیشرفت منطقه ای و جهانی، تولید قدرت و همچنین ارتباط و تعامل با دولت های مختلف جهانی، عضویت در سازمان جهانی شانگهای و پیگیری عضویت ایران در اجلاس بریکس، از جمله ها دستاوردهای دولت سیزدهم است.
یادواره شهدای کارمند کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/ حجت الاسلام ملک محمدی: پیام شهدا وحدت و انسجام است

حجت الاسلام ملک محمدی همچنین با گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی و همچنین شهدای دولت، گفت: همانگونه که دین اسلام قوی ترین و و جامع ترین است باید ما قوی ترین در حوزه فرهنگی ، سیاسی و نظامی و اقتصادی باشیم‌ و از مولفه های از طرفی وحدت برای جامعه اسلامی باید وجود داشته باشد در این راستا از مولفه های برتر وحدت بصیرت و ولایت است که ملت ایران از این نعمت ها برخوردار هستند.

یادواره شهدای کارمند کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/ حجت الاسلام ملک محمدی: پیام شهدا وحدت و انسجام است
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در نیروی انتظامی با اشاره به حوادث اخیر عراق افزود: مرجع دینی جریان صدر به دلیل کهولت سن از مرجع تقلیدی انصراف داد و گفت از مقام معظم رهبری پیروی کنند، اما این جوانک نادان با فتنه عراق را دچار تلاطم کرده، داعش تا چند کیلومتری حرمین عسگریین آمده و می‌تواند پیاده‌روی اربعین را تحت تاثیر قرار دهد.
ملک‌محمدی با اشاره به حادثه عراق گفت: در مرزها و بیرون از مرزها اسرائیل و انگلیس و عربستان و هم پیمانان بر علیه ملت ایران تحرکاتی دارند در این شرایط باید خودمان قدر خودمان را بدانیم، این پیام شهید رجایی و باهنر و همه شهدا است.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی کشور گفت: ملت ایران حول محور ولایت با همه گویش ها و تفاوت ها حضور فعال در همه صحنه ها دارند و دارای قدرت و منابع و ظرفیت ها و همچنین دارای ظرفیت قوی مردم است بنابراین جمهوری اسلامی در هر دو بخش در اوج قدرت است.

وی بیان کرد: به گفته شهید سلیمانی ورودی‌ها را راحت بگیریم تا مردم زیر پرچم ولایت قرار گیرند، همه ما مدعوین شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم هستیم و در همه جلسات یاد و نام آنها را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه در ولایت فقط اظهار ارادت کفایت نمی‌کند، گفت: باید التزام داشته باشیم، شجاعت و شهامت و تواضع شهید سلیمانی برای همه الگو بود و ولایت‌باور و ولایت‌یاور بود.

وی با بیان اینکه این استان در جنگ خط شکنی کردند، در حوادث سیاسی و ملی درخشان بودند و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند، ادامه داد: ظرفیت ها و نیروهای انسانی کشور در سطح دنیا بی نظیر است.

حجت الاسلام ملک محمدی با بیان اینکه پیام شهدا وحدت و انسجام است، گفت: شهید سلیمانی گروه های مختلف بدر، حزب الله لبنان و فاطمیون را راه اندازی کرد و داعش را متلاشی و سوریه را آزاد کرد بنابراین باید قدردان این شهیدان باشیم.

این مسئول گفت: تواضع و مردمی بودن، دلسوزی، انضباط، وجدان کاری شهیدان رجایی و باهنر تا ظهور امام زمان (عج) برای ما عبرت است.

وی با بیان اینکه میدان خدمت به هر میزان فراهم است، تا مدیران نقش آفرینی کنند، گفت: باید با بصیرت حق را از باطل بشناسیم و بدانیم فتنه عراق ناشی از آمریکا و اسرائیل است.

این مسئول با بیان اینکه شهید سلیمانی ولایت را درک کرد و فهم درستی از ولایت داشت گفت: شهید سلیمانی الگوی برای همه ملت ایران است، اشک و عشق و معرفت او، فقاهت، تواضع، شجاعت و شهامت او و دریافت عالی ترین مدال را از دست نائب امام زمان (عج) دریافت می کند و مطالبی بزرگی در شخصیت شهید سلیمانی بیان می کند، این شخصیت برای ما الگو است.

در این مراسم مداح اهل بیت علیهم السلام حاج مهدی منصوری به مرثیه سرایی پرداختند. 

 

 

یادواره شهدای کارمند کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/ حجت الاسلام ملک محمدی: پیام شهدا وحدت و انسجام استیادواره شهدای کارمند کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/ حجت الاسلام ملک محمدی: پیام شهدا وحدت و انسجام است

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار