خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون:
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی موفق در مدیریت جهادی و روحیه انقلابی رای همه مسئولین کشور هستند.
کد خبر: ۹۴۵۴۵۰۳
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مراسم گرامیداشت هفته دولت در جمع پایوران رسمی و وظیفه در سالن جلسات این ناحیه بیان نمود: شهیدان رجایی و باهنر الگوی موفق در مدیریت جهادی و روحیه انقلابی رای همه مسئولین کشور هستند.
وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر در سابقه مدیریت و خدمت به کشور را باید در تفکرات عاشورایی امام راحل و دغدغۀ خدمت به مردم مستضعف دانست.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با بیان خاطراتی از فعالیت ها و ایثارگری های شهیدان رجایی و باهنر اضافه داشت: هرگاه سخن از خدمت دلسوزانه و صادقانۀ دولتمردان به میان می آید، مردم فهیم و بصیر ناخود آگاه به یاد شهیدان دولت می افتند، که در حقیقت چیزی جز دغدغۀ خدمت به مردم انقلابی را در ذهن نمی پروراندند.
وی خاطر نشان نمود: آنچه که شهید رجایی را نسبت به برخی دولت ها تا به امروز متفاومت می سازد، ولایت پذیری و مدیریت انقلابی و عمل به تکلیف الهی و خدمت صادقانه به کشور است چیزی که امروز نیز در روحیات رئیس جمهور کشور نیز وجود دارد.
حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر پرورش یافتگان مکتب عاشورا هستند تصریح داشت: دوران کوتاه مسئولیت این دو شهید بزرگوار، الگوی موفق در مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است که ریشه در تفکرات عاشورایی امام راحل و دغدغۀ خدمت به مردم مستضعف را داشتند.
وی اشاره داشت: نباید فراموش کرد که مهمترین علل دشمنی رئیس جمهور بنی صدر با شهید رجایی، در مخالفت با امام و ارش های انقلاب بود که خط شهیدان رجایی و باهنر باید به خوبی برای مردم و خصوصا مسولین تبیین و ترسیم شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون در انتها به فعالیت ها و خدمات دولت سیزدهم گفت و با توجه به فعالیت یکساله دولت و همت برای رفع مشکلات و کمک به مرتفع نمودن آن خصوصا در موضوعات مختلف برای این دولت انقلابی و مردمی آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها