خبرهای داغ:
همدان- سازمان بسیج جامعه زنان همدان با صدور بیانیه‌ای توهین به خانواده شهید «خادم صادق» را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۴۵۴۵۰۹
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان با صدور بیانیه‌ای توهین به خانواده شهید «خادم صادق» را محکوم کرد.

بخشی از وصیت نامه شهید منصور خادم صادق:

«ای کسانی که دنیا را گرفته و رها نمی کنید و دنیا چشم شما را کور، گوشتان را کر و قلبتان را مرده کرده است؛ این دنیا وسیله است، منزل پیش راهست؛ دل به این دنیا نبندید و تقوا را پیشه کنید؛ شاید به فلاح و رستگاری برسید».

عصر روز یکشنبه ششم شهریور ماه ۱۴۰۱ همسر و دختر شهید والامقام منصور خادم صادق به علت احیای فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در مورد حجاب توسط دو هتاک مورد اهانت و ضرب و شتم قرار گرفتند. این دو هتاک هنجارشکن توسط برخی عابران و کسبه مورد تشویق قرار گرفته و با خانواده این شهید بزرگوار با خشونت رفتار کردند.

رعایت حجاب و عفاف که در وصایای شهدا مورد توجه قرار گرفته است؛ سبب حفظ کرامت و عزتمندی زنان جامعه اسلامی می‌شود و خانواده‌های شهدا به عنوان وارثان خون شهدا در زمینه امر به معروف و نهی از منکر پیشگام می‌باشند.

لذا اقدام ارزشمند همسر و دختر شهید شایسته تقدیر و تشکر است و هتک حرمت خانواده شهدا نه تنها از ارزش و جایگاه والای آنان نمی‌کاهد؛ بلکه سبب تکریم جایگاه ارزشمند خانواده شهدا در میان مردم می‌شود و ارزش‌های دینی را نمایان می‌سازد.

با این حال این اهانت به خانواده شهیدی شده که سال‌ها در جبهه‌های جنگ جلوه شجاعت و شهامت بوده است؛ و از طرفی امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای شرعی و همگانی است که انجام آن، شایسته سپاس و قدردانی می‌باشد و باید با ترویج درست این فریضه دینی در اجرای دستورات الهی کوشید.

از سوی دیگر رخداد این اتفاق ناگوار در شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) سبب آزردگی خاطر مردم شده است؛ لذا سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان ضمن ابراز تأسف و همدلی با خانواده شهدا به ویژه همسر و دختر شهید بزرگوار خادم صادق، از شورای اسلامی استان فارس، نیروی انتظامی و قضایی و سایر نهادهای اجرایی مربوطه خواهان برخورد جدی و فوری با هتاکان و هنجارشکنان هستند و درخواست اجرای برنامه‌های فرهنگی برای گسترش اصول دینی و حفظ احترام بانوان با حجاب جمهوری اسلامی را دارند.

به امید آنکه در مسیر شهدا و حفظ آرمان‌های جمهوری اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات