در دیدار با فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش با فرمانده سپاه ثارالله عنوان شد؛

اتحاد سپاه و ارتش منجر به عصبانیت دشمن شده است

سردار نظری خاطر نشان کرد: امروز اتحاد ارتش منجر به عصبانیت دشمن است و دشمن به این نتیجه رسیده است این اتحاد سد نفوذ ناپذیری در مقابل همه ترفندها و دسیسه های دشمن است
کد خبر: ۹۴۵۴۵۲۵
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش با سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله دیدار کرد.

اتحاد سپاه و ارتش منجر به  عصبانیت دشمن شده است


سردار نظری اظهار کرد: تدبیر و درایت و رهبری امیر غلامعلیان منجر شده است که قرارگاه ارتش در جنوبشرق پرآوازه و تاثیر گذار شود
این مقام مسئول گفت: امروز اگر اقتداری در نظام است و دولتمردان در مجامع بین المللی در عرصه های مختلف صحبت میکنند ناشی از پشتوانه گرم دو نیروی مقتدر ارتش و نیروی ولایت مدار است.
وی تصریح کرد: ارتش یکی از نهادهایی است که مقام معظم رهبری به عنوان یک پشتوانه در کنار سپاه که مولود انقلاب است نام برده است.
سردار نظری ادامه داد: این دو مؤلفه قدرتی را به وجود اوردند که به راحتی تمام دولتمردان ما چه در داخل و چه در خارج با قدرت کامل جلوی یاوه گویی های دشمنان می ایستند.
فرمانده سپاه ثارالله گفت: نیروی انسانی متعهد مولفه دیگری است که امروز در خدمت سپاه و ارتش است، با کارهای ایوارگرانه ای که ارتش انجام داده است نشان داده که فدای ملت شدن یک صداقت کامل است.
وی افزود: زمان شیوع بیماری کرونا خدماتی را که ارتش پا به پای سپاه و بسیج و دانشگاه علوم پزشکی قابل تقدیر است.
این مقام مسئول تصریح کرد: قطعا هیچ کجای دنیا ارتش اینچنین به شکل مردمداری و مردم یاری ورود پیدا نمی کند.
سردار نظری خاطر نشان کرد: امروز اتحاد ارتش منجر به عصبانیت دشمن است و دشمن به این نتیجه رسیده است این اتحاد سد نفوذ ناپذیری در مقابل همه ترفندها و دسیسه های دشمن است و تا این سد شکسته نشود قابلیت نفوذ به داخل کشور صفر است

ارسال نظرات