خبرهای داغ:
معاونت حقوقی سپاه صاحب الامر صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

همایش بررسی ابعاد حقوقی جنایات دولت تروریست آمریکا بر علیه ایران برگزار می شود

سلیمانی عنوان کرد: همایش بررسی ابعاد حقوقی جنایات دولت تروریست ایالات متحده آمریکا بر علیه ایران ۹ شهریورماه در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۵۴۵۲۹
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳

قزوین_ پوریا سلیمانی معاونت حقوقی سپاه صاحب الامر صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: آمریکای جنایتکار و ایادی وابسته به آن هیچ گاه از بابت جنایت های خود بر علیه ملت ایران در هیچ دادگاه داخلی یا بین المللی محاکمه و مجاازات نگردیده اند.

وی گفت: تاریخ امریکا با کلکسیون جنایتهای این دولت تروریست بر علیه ملت های جهان همراه است. بر اساس امار، بیش از ۸ میلیون نفر از مردم بی گناه در سر تا سر کره خاکی مستقیما قربانی جنایت های این دولت تروریست و تروریست پرور می باشند.

معاونت حقوقی سپاه صاحب الامر صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اظهار کرد: جنایت های بی حد و حصر این دولت نشان از خوی درندگی و وحشی گری آنها دارد. ملت مظلوم ایران به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بارها مورد تجاوز، غارت و جنایت این دولت استعمارگر قرار گرفته است.

سلیمانی اضافه کرد: حقوق بین الملل و جامعه جهانی و نهادهای بین المللی نیز با زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی و حتی اخلاقی در مقابل جنایات این دولت تروریست به خواب فرو رفته است.

وی افزود: هدف همایش ایجاد مطالبه اجتماعی میان آحاد ملت و حقوقدانان در جهت پیگیری حقوقی در خصوص مطالبه ملی و بین المللی خسارت مادی و معنوی از اعمال جنایتکارانه رژیم امریکا و مطالبه از دستگاه قضایی کشورمان به جهت رسیدگی قاطع و سریع به جرایم دولت ایالات متحده امریکاست و همایش با قراعت بیانیه به پایان می رسد.

گفتنی است؛ سخنرانان همایش دکتر غریب آبادی معاون بین الملل قوه قضایبه و دبیر ستاد حقوق بشر و سردار شمخانی معاون حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار