خبرهای داغ:
باحضور مشاور رییس جمهور انجام شد

کلنگ‌زنی مرکز ناباروری بیمارستان قائم (ع) اسدآباد

همدان-باحضور سعید محمد، مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی مرکز ناباروری بیمارستان قائم (ع) اسدآباد کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۵۷۸
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، باحضور سعید محمد، مشاور رئیس‌جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی مرکز ناباروری بیمارستان قائم (ع) اسدآباد کلنگ‌زنی شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در این آیین گفت: براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های سراسر کشور ملزم به راه‌اندازی و ایجاد مراکز ناباروری هستند.

دکتر الهه عزتی افزود: در این دانشکده عملیات احداث مرکز ناباروری سطح ۲ در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع در هفته دولت آغاز شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به نیاز همشهریان تا زمان ساخت و افتتاح این مرکز مکان دیگری جنب بخش زایمان بیمارستان حضرت قائم (ع) به طور موقت به این موضوع اختصاص یافته و مقرر است با راه اندازی این مرکز خدمات درمان ناباروری در سطح بررسی علل ناباروری، انجام مشاورات لازم، انجام اقدامات پاراکلینیکی و در نهایت درمان IUI براساس دستورالعمل‌های ابلاغی با تعرفه‌های دولتی و پوشش بیمه‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات