خبرهای داغ:

منش و سیره قطعی دولت سیزدهم مبارزه با فساد است

دکتر قاسم جعفری صبح امروز (۵ شهریور) در نشست بصیرتی کارکنان سپاه شهرستان بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت؛ منش و سیره قطعی دولت سیزدهم مبارزه با فساد است.
کد خبر: ۹۴۵۴۵۸۰
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ به مناسبت هفته دولت ، صبح امروز (۵شهریور) معاون امور نظارت و هماهنگی در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در جمع کارکنان سپاه شهرستان بجنورد گفت؛ یکی از شاخصه های مهم رییس جمهور ، مسئولیت پذیری نسبت به مردم است.

وی ادامه داد ؛ دولت سیزدهم به دنبال تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بوده و از واژگانی چون نگذاشتن کار کنیم و ایجاد فضای دوقطبی در جامعه بیزار می باشد.

جعفری عدم مسئولیت پذیری را از نتایج پیروی از هوای نفس عنوان کرد و گفت؛ پیامبر اکرم می فرمایند ؛ کسی که در بیان حق کوتاهی کند مانند شیطان لال است و برخی افراد در فتنه ۸۸ درخلوت می دانستند که حق با انقلاب و نظام است و تقلبی صورت نگرفته ، اما در جلوت چون در جناح خاصی بودند سکوت کردند که مصداق این حدیث شریف است.

معاون امور نظارت و هماهنگی در معاونت پارلمانی ریاست جمهوری افزود ؛ دولت سیزدهم و بویژه رییس جمهور برای اصلاح اقتصادی کشور و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تلاش های زیادی نموده و از آبروی خود برای قراردادن اقتصاد در ریل اصلی خود فروگذاری نکرده است.

دکتر قاسم جعفری اظهار داشت؛ منش و سیره قطعی دولت مبارزه با فساد و زمینه های بروز فساد در جامعه و کشور بوده و با قدرت و توان همه جانبه با آن مبارزه خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار