خبرهای داغ:
بمناسبت هفته دولت صورت گرفت ؛

مردمی بودن، از ویژگی های دولت اسلامی است

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: از جمله ویژگی های دولت اسلامی، مردمی بودن، ساده زیستی، ولایت پذیری، عدالت محور، طرفدار و حامی مظلوم، مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض می باشد.
کد خبر: ۹۴۵۴۶۸۰
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز و حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز با فرماندار شهرستان البرز دیدار کردند.

سرهنگ طاهرخانی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت رییس جمهور مردمی و نخست وزیر انقلابی شهیدان رجایی و باهنر که به دست دشمنان ملت، این گروهک دست پرورده نظام سلطه، منافقین کوردل بیان کرد: از جمله ویژگی های دولت اسلامی، مردمی بودن، ساده زیستی، ولایت پذیری، عدالت محور، طرفدار و حامی مظلوم، مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض می باشد.

طاهرخانی عنوان کرد: دولتی موفق خواهد بود که در گفتار، رفتار و عمل خدمتگزار صدیقی برای مردم باشد و در خدمت رسانی به مردم شب و روز نشناسد و خود را وقف خدمت به مردم کند.

وی افزود: دولتی موفق خواهد بود که شیفته نظام سلطه نباشد و به داشته های خود به مردم خود، به جوانان خود، به ظرفیت های خود باور داشته باشد.

فرمانده سپاه شهرستان البرز تصریح کرد: دولتی موفق خواهد بود که موجب یأس و ناامیدی نظام سلطه و امیدواری مردم باشد. با استقرار دولت نجیب و با اخلاق و مردمی، اتفاقات خوبی در سطح کشور و در سطح بین المللی و منطقه در حوزه مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی رقم خورده است.

این مسوول اضافه کرد: شاید در بعضی از موضوعات اشکالاتی هم وجود داشته باشد اما هنوز دولت یکسال است مستقر شده که اقدامات انجام شده در مدت یکسال قابل توجه است و جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

سرهنگ طاهرخانی در پایان عنوان کرد: لازم است همه عزیزان به ویژه اصحاب رسانه به دستاوردهای دولت سیزدهم بپردازند تا امید در جامعه بارورتر و استحکام درونی بیشتر از گذشته شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها