مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

پدافند هوایی نماد استقاومت ، مقاومت و حماسه سازی ملت است

سرهنگ کریمی گفت: پدافند هوایی نماد استقاومت ، مقاومت و حماسه سازی ملت است و علیرغم فشارها و تهدیدات دشمنان این سازمان از دوران دفاع مقدس تاکنون بالنده و مقتدر در اجرای ماموریت ها نقش آفرینی کرده و در مقابل توطئه های دشمنان همچون سد مستحکمی ایستاده است.
کد خبر: ۹۴۵۴۷۱۹
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، در مراسم گرامیداشت روز پدافند هوایی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتش در اراک، اظهار داشت: دهم شهریور که به‌عنوان روز پدافند هوایی نامگذاری شده، یادآور نقش آفرینی مجاهدانه و حماسه آفرینی شهدای عزیزی است که با ابتکار عمل در ده‌ها عملیات غرورآفرین، برگ‌های زرینی بر تاریخ حماسه‌ساز ملت افزودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: پدافند هوایی نماد استقامت، مقاومت و حماسه‌سازی ملت است و علی‌رغم فشار‌ها و تهدیدات دشمنان، این سازمان از دوران دفاع مقدس تاکنون بالنده و مقتدر در اجرای ماموریت‌ها نقش‌آفرینی کرده و در مقابل توطئه‌های دشمنان همچون سد مستحکمی ایستاده است.

سرهنگ کریمی تأکید کرد: آمادگی و اقتدار روزافزون پدافند هوایی که محصول به‌کارگیری فکر و دانش ایرانی و تکیه بر توانمندی داخلی است، بسیار قابل تقدیر بوده و امروز مرکز پدافند هوایی مهد پرورش و تربیت جوانان انقلابی و ولایتمدار برای دفاع از امنیت کشور و خدمت به مردم است.

وی با تشریح فعالیت‌های گام دوم کنگره شهدای استان مرکزی، بیان کرد: در راستای اقدامات تبیینی کنگره شهدای استان مرکزی که از هفت سال گذشته شروع شده تبیین نقش مهم ارتش در دستور کار است و تولیدات بسیاری در این راستا تهیه شده و امروز در دانشنامه استانی دفاع مقدس مداخل و مقالات تخصصی نیز در دستور کار است که در این راستا از ظرفیت‌های خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان، فرماندهان و اساتید دانشگاهی استفاده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین امروز مهمترین رسالت ما در برابر حماسه‌های دفاع مقدس است و باید افتخارات ارتش و پدافند هوایی در طول سال‌های گذشته و خصوصا دفاع مقدس برای نسل جوان به‌خوبی تبیین شود؛ لذا محوریت کلیه برنامه‌های گام دوم ستاد کنگره شهدای استان مرکزی تبیینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات