فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

اقدامات پدافند هوایی در راستای ایران قوی و امیدآفرینی چشمگیر است

سردار کریمی گفت: امروز به برکت تفکر انقلابی و جهادی حاکم در نیروهای مسلح پدافند هوایی با هوشیاری و هوشمندی توانسته نقش مهمی در برقراری امنیت آسمان ایران اسلامی ایفا کند و جایگاه و نقش این سازمان توانمند بسیار راهبردی و سرنوشت ساز است.
کد خبر: ۹۴۵۴۷۲۱
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت دهم شهریور روز پدافند هوایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهم شهریور که به عنوان روز پدافند هوایی نامگذاری شده فرصتی مناسب برای تجلیل و قدردانی از افتخارات و حماسه‌های کارکنان و فرماندهان هوشیار و خدوم پدافند هوایی است و به حق امنیت آسمان کشور مرهون مجاهدت‌ها، آمادگی‌ها و بیداری پدافند هوایی است.
 
سردار کریمی افزود: امروز به برکت تفکر انقلابی و جهادی حاکم در نیروهای مسلح پدافند هوایی با هوشیاری و هوشمندی توانسته نقش مهمی در برقراری امنیت آسمان ایران اسلامی ایفا کند و جایگاه و نقش این سازمان توانمند بسیار راهبردی و سرنوشت ساز است.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: کارکنان و فرماندهان پدافند هوایی امروز با تبعیت از ولایت و تکیه بر دانش و استعدادهای درونی و مبتنی بر دانش بنیانی علاوه بر اینکه از دل تهدیدات و تحریم ها فرصت های بزرگ خلق کردند، پیشرفت ها و دستاوردهای زیادی خلق نمودند و اقدامات این عزیزان در راستای امیدآفرینی و ساخت ایران قوی بسیار چشمگیر بوده است.
 
وی ادامه داد: شجاعت، اقتدار، صلابت نیروهای مسلح که به برکت هدایت های فرماندهی معظم کل قوا و هوشیاری مثال زدنی و بهره گیری از خلاقیت ، نوآوری و معنویت کسب شده همچون سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان و برای مردم عزیز ایران و مستضعفین عالم آرامش بخش و غرور آفرین است.
 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار