برگزاری کارگاه آموزشی تولیدمحتوا ویژه اعضای گردان سایبری تنگستان

کارگاه آموزشی تولید محتوا به همت گردان سایبری بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه تنگستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۷۴۵
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،مدیریت فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج تنگستان باهدف ارتقاء سطح کیفی تولیدات اعضای گردان سایبری بسیجیان پایگاه های مقاومت اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوا کرد.

مدیرفضای مجازی سپاه تنگستان درابتدای این کارگاه آموزشی درخصوص اهمیت تولید محتوا درفضای مجازی گفت:امروزه اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی به عنوان یک اصل شناخته شده بر کسی پوشیده نیست. در دنیایی که رقابت سختی برای دیده شدن پیش اومده روش‌های زیادی برای برنده شدن وجود دارد‌. ولی در بین این روش ها حرف اول رو تولید محتوا میزند‌. محتوا در اصل چیزیست که شما برای شنونده تعریف می کنید‌، تصویری است که به بینندگان نشان میدهید و یا متنی است که برای خوانندگان می‌نویسید‌. ما در طول شبانه روز با محتوا‌های مختلفی رو به رو می شویم‌. اما چیزی که باعث میشود ما بی‌توجه از کنار برخی از آنها به راحتی بگذریم یا برای چند دقیقه برای درک و خواندن اون محتوا وقت بگذاریم‌، نحوه ارئه آن محتواست‌.
دراین کارگاه آموزشی سه روزه که در نمازخانه سپاه تنگستان برگزار گردید اعضای گردان سایبری آموزش های استفاده از نرم افزارهای ساخت فیلم کوتاه،مستندسازی وپوستر سازی را آموزش دیدند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات