خبرهای داغ:
همدان- استاندار همدان گفت: همه دستگاه‌های خدمات رسان در مسئله آب پای کار آمدند و همکاری می‌کنند که کار به خوبی انجام شود.
کد خبر: ۹۴۵۴۷۹۸
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در یادواره ۴۵۰ شهید کارمند استان همدان که با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص)، مسئولین استانی، کارمندان و مردم شهیدپرور همدان در باغ موزه دفاع مقدس این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به خصوص شهدای دولت، اظهار کرد: دولت سیزدهم در شرایطی مسئولیت را پذیرفت که مشکلات زیادی داشت و به نوعی میراث بجای مانده این دولت بود.

وی با بیان اینکه مسئله‌ای که در این ایام با آن مواجه هستیم و مایه ناراحتی مردم شده است و نمی‌دانم ناراحتی خود را از این موضوع چگونه بیان کنم، این است که مسئولین گذشته ترک فعل کردند و شرمندگی آن برای این مجموعه باقیمانده است.

استاندار همدان افزود: بحث آبرسانی به همدان باید از سال‌های قبل تکمیل می‌شد که از سال ۸۶ جزء مطالبات رهبری بود و در سال ۹۰ بررسی‌ها شروع می‌شود و حدود ۱۲۰ کیلومتر آن لوله‌گذاری شده بود که به دلیل مشکلاتی همچون موتور، الکتروپمپ و برق‌رسانی حدود ۷۰ کیلومتر بود که به فاصله چند ماه انجام شد، اما در طی ۵ ماه گذشته بیش از ۶۰ درصد کار انجام شد در حالی که در قبل ۴۰ درصد انجام شده بود.

وی با اشاره به اینکه این محفل که به یاد ۴۵۰ شهید کارمند برگزار شده است ذکر این فضیلت جایز است، گفت: زمانی که این موضوع را دنبال می‌کردیم اعلام کردند حداقل دو سال وقت نیاز است، اما ما در کمتر از ۶ ماه این کار را انجام دادیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه بنده به جای کسانی که ترک فعل کرده و اقدام به موقع نکردند از مردم عذرخواهی می‌کنم، ابراز کرد: اقداماتی که دولت در بحث واکسیناسیون انجام داد به سرانجام رسید؛ همچنین بیمه تکمیلی به دهک‌های پایین‌تر داده می‌شود و خدمات بیمه‌ای در حال یکسان سازی است که همه به صورت یکنواخت از خدمات بیمه بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: صندوقی برای بیماران صعب العلاج تشکیل شده که این بیماران بتوانند با کمک این صندوق بیماری صعب العلاج خود را درمان کنند و مشکلات مردم رفع شود.

استاندار همدان بیان کرد: همه دستگاه‌های خدمات رسان در مسئله آب پای کار آمدند و همکاری می‌کنند که کار به خوبی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ حلقه چاه در اطراف همدان، کبودراهنگ و بهار از کشاورزان به امانت گرفتیم که به عنوان نذر آب هدیه دادند.

قاسمی فرزاد بیان کرد: تمام تلاش ما بر این بود که با سفر ریاست جمهوری به استان خط انتقال آب انجام شود، اما تجهیزات کامل نشده بود.

وی گفت: همه افرادی که به پیام امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در جبهه حضور داشتند آرزوی شهادت داشتند و غالب کارمندان ما در زمان جنگ متأهل بودند و چقدر ایمان راسخ داشتند که همه افراد خانواده را ترک کردند و با رضایت خداوند متعال در این مسیر حرکت کردند و چقدر این معامله، معامله پرسودی بود.

استاندار همدان با بیان اینکه شهدا هر چه داشتند در طبق اخلاص قرار دادند و به عشق جهاد و شهادت در این مسیر گام نهادند، ابراز کرد: اگر امروز کشور ما حفظ شده همه این‌ها را مدیون شهدا هستیم و این‌ها کمتر از اولیاءالله نیستد و واجب التعظیم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات