مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان

پیشرفت و توسعه کشور عزم و اراده همگانی می طلبد

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت:پیشرفت و توسعه کشور عزم و اراده همگانی را می طلبد و دستاوردهای امروز انقلاب مرهون تلاش های شبانه روزی مسئولین است.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۲۱
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ رزمایش گروه های جهادی و تخصص بسیج ادارت شهرستان سلطانیه با حضور حجت الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ،حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه ،سرهنگ محمدحسین سلیمی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سلطانیه و جمعی از مدیران و مسئولین  شهرستان سلطانیه  در محل مصلی نماز جمعه  این شهرستان برگزار شد. 

 

پیشرفت و توسعه کشور عزم و اراده همگانی می طلبد

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به حضور و نقش مردم در دین مبین اسلام در راستای مسائل سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی، تصریح کرد:جهاد صرفا جهاد نظامی نیست و کسی که برای رسیدن به هدف مقدسی تلاش کند به نوعی  جهاد کرده است. 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه اگر تلاش برای خدمت رسانی به مردم و همچنین ایجاد آسایش امنیت برای مردم باشد، گفت :ارزش و جایگاه آن چه بسیار ارزشمند خواهد بود. 

 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه انسانی که در جامعه  موثر و تاثیرگذار نباشد مورد پذیرش اسلام نیست، افزود:داشتن اخلاق نیکو،صداقت و انجام مسولیت های محول شده به نحوه احسن از جمله در حوزه پزشکی،کشاورزی، شهر وشهرسازی، نظامی و حراستی همه خود به نوعی جهاد است. 

 

 

 

 

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش اجتماعات دینی و مذهبی، بیان کرد :اجتماعات مختلف دینی و عبادی نشان دهنده آن است که اسلام یک دین اجتماعی می باشد و اسلام برای اداره جامعه برای تمامی افراد نقش معینی مشخص کرده است. 

 

 

 

حجت الاسلام بیگدلی در پایان با تاکید بر عمل به دستورات دینی در جامعه، افزود:اگر امروز شاهد موفقیت در حوزه صنعت موشکی و دفاعی هستیم نتیجه این دستاوردها و موفقیت های عظیم توجه و عمل به دستورات دینی می باشد  لذا برای ساخت و پیشرفت کشور همه مردم باید احساس مسئولیت ونقش آفرینی داشته باشند.

 

 

ارسال نظرات