خبرهای داغ:

دانش آموزان ادامه دهنده انقلاب هستند

سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در اختتامیه طرح یاوران ولایت دختران بسیج دانش آموزی گفت: شما دانش آموزان قرار است ادامه دهنده این انقلاب باشید.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۴۴
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹


به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار فرجی صبح امروز در آئین اختتامیه طرح یاوران ولایت دختران بسیج دانش آموزی خراسان شمالی اظهار داشت: اطفال دهه ۴۰، انقلابی را به ثمر رساندند که بر پایه دین اسلام استوار بود.

وی افزود: آنان انقلابی را به ثمر رساندند که دارای ایدئولوژی و فرهنگ قوی بود.

سردار فرجی عنوان داشت: حال 43 سال از این انقلاب گذشته است ، انقلابی که گمان می‌کردیم در جغرافیای کوچکی شکل گرفته است اما امروزه نه تنها در میان مسلمانان بلکه در بین تمام مردمان آزاده دنیا رواج پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه 43 سال از انقلاب گذشته است و قرار است به دست جوانان و نوجوانان برسد ، گفت: شما دانش آموزان قرار است ادامه دهنده این انقلاب باشید.

سردار فرجی بیان کرد: بدترین نوع خیانت، خیانت در امانت است و حال شما دانش آموزان قرار است این امانت را از افراد گذشته تحویل بگیرید و 43 سال دوم را پربارتر از 43 سال گذشته پیش بگیرید.

وی تصریح کرد: باید مطالعه کنیم تا به درک درستی از انقلاب برسیم ، برخی از مطالعات، درک ما از اسلام را کامل می‌سازد.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان نیز در این آئین اظهار داشت: طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان خراسان شمالی با شرکت بیش از 88دانش آموز، در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی افزود: تربیت، آموزش و توانمندسازی دانش آموزان مستعد، افزایش بینش سیاسی و دینی، راه‌های مقابله و پیشگیری از جنگ نرم دشمن از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است که دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح با گذراندن کلاس‌های آموزشی به عنوان فرمانده واحد بسیج مدرسه فعالیت خود را شروع می‌کنند.

حمید عاقلی با اشاره به محوری‌ترین برنامه‌های اردوی طرح یاوران ولایت استان خراسان شمالی تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی ( عقیدتی ، سیاسی و بصیرتی )، محفل انس با قرآن و فوق برنامه‌های ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه‌های محوری در طول دوره است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار