فرمانده سپاه ثارالله گفت: دشمن می داند تاثیرگذاری بر روی احساسات و اذهان مردم می تواند حتی از جنگ سخت هم موفق تر و اثر گذارتر باشد.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۷۲
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبر گزاری بسیج؛ سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان در جمع فعالان انقلابی فضای مجازی سیرجان اظهار کرد:فعالان فضای مجازی مجاهدان امروز عرصه جنگ نرم و دفاع جانانه از نظام و انقلاب هستید.

این مقام مسئول ادامه داد: نیاز همه این است که سواد رسانه و فضای مجازی را یاد بگیریم و هوشیار عمل کنیم.

سردار نظری تاکید کرد: کسانی که مدرس سواد رسانه هستند، وظیفه سنگینی را بر عهده دارند، زیرا باید این سواد را به سطح جامعه منتقل کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: طبق فرمایش رهبری موضوع جنگ نرم از قدیم بوده و تا همیشه ادامه دارد، اما فقط ابزار آن به روز می شود. 

دشمن می داند تاثیرگذاری بر روی احساسات مردم از جنگ سخت موفق تر است

وی اذعان کرد: دشمن می داند تاثیرگذاری بر روی احساسات و اذهان مردم می تواند حتی از جنگ سخت هم  موفق تر و اثر گذارتر باشد.

 سردار محمدعلی نظری ابراز کرد:  در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن به دنبال این است که ذائقه مردم را تغییر دهد به همین دلیل به دنبال تحریف و وارونه جلوه دادن وقایع است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: ما در حال مبارزه هستیم و این از نوع مبارزه نرم در فضای مجازی است و فعالان فضای مجازی به عنوان رزمندگان این عرصه باید توانمند شوند، آخرین دستاوردهای دشمن را در زمینه رسانه، جریان‌شناسی و فضای مجازی بشناسند.

وی با بیان اینکه ما باید از دشمن یک قدم جلوتر باشیم،تا موفق شویم، افزود:اینجا زمان بسیار مهم است باید اولویت ها را دانست و حقایق را بازگو کرد تا جلوی روایت غلط دشمن را بگیریم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: آرامش، امیدبخشی و امیدافرینی را در جامعه انتشار دهید، که این امر یکی از مولفه های قدرت ما فضای مجازی است. 

سردار نظری با بیان اینکه اگر در فضای مجازی درست و هوشیار و به موقع عمل شود، پشتوانه نظام است، گفت: طبق منویات  رهبر انقلاب؛ متخصصان فضای مجازی باید استدلال قوی، رصد و اشراف کامل داشته باشند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تاکید کرد: مدرسان سواد رسانه و فعالان فضای مجازی باید بیان شیوا داشته باشند، محتوا هنرمندانه تاثیرگذار و کوتاه باشد تا تاثیرگذاری را بر افراد زیادی داشته باشد.

سردار محمدعلی نظری ادامه: کسانی هم که تخصص ندارند، می توانند حرف خوب را به زیبایی انعکاس و انتشار دهند، همانطور که یک سرود سلام فرمانده به راحتی جهانی شد و باعث عصبانیت دشمن شد.

ارسال نظرات