کسب رتبه برتر کشوری روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی سپاه شهرستان راسک

روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی در سپاه شهرستان راسک به عنوان مدیریت برتر روابط عمومی و تبلیغات حوزه نمایندگی در جشنواره مالک اشتر نمایندگی انتخاب شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۹۵۶
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی سپاه شهرستان راسک به عنوان مدیریت برتر روابط عمومی و تبلیغات حوزه نمایندگی در جشنواره مالک اشتر نمایندگی انتخاب شد.

برادر رزم آور دوم پاسدار ایمان شبستری، مدیر روابط عمومی و تبلیغات حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان راسک در جشنواره مالک اشتر رتبه منتخب کشوری را به دست آورد.

ایمان شبستری گفت: ۱۱ سال است که در حوزه روابط عمومی فعالیت دارد که جهت ادامه خدمت ۵ سالیست که در شهرستان راسک فعالیت می کند.

وی کمک مسئول نمایندگی ولی فقیه در راستای جلسات پیشرفت و توسعه در امورات کاری، ارتباط و تعامل بیشتر با استان و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی قرآنی ویژه سربازان، تعامل با سربازان ارتباط و گزارش دهی مستمر به استان را از دلایل موفقیت خود در جشنواره مالک اشتر عنوان و بیان کرد: در سال ۹۵ نیز در جشنواره مالک اشتر رتبه استانی را کسب کرده است.

شبستری در ادامه افزود :جشنواره مالک اشتر که منسوب به چهره درخشان و نامدار شهید بزرگ صدر اسلام و یاور بصیر، شجاع، فداکار و مخلص حضرت امیرالمومنین علی(ع) است، نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران پر تلاشی است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا نمودند و به صورت موثر و همه جانبه در پیشروندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولیت خود گام برداشتند.

وی اهداف اصلی از برگزاری این جشنواره را توسعه فرهنگ شایسته سالاری، معرفی و تکریم مدیران رده های موفق‌تر و دارای برترین عملکرد، الگو نمایی، رشد و تعالی، حرکت انقلابی، ترغیب و برانگیختی در سایر رده‌ها، ارتقای فرصت‌ها برای بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها، تقویت بسترها و راهکارهای اجرای بهتر ماموریت‌ها عنوان کرد و اذعان داشت: این جشنواره هر ساله با ارزیابی عملکرد سالانه رده‌ها و یگان‌ها در تمام سطوح سازمانی سپاه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار