20 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت : بمناسبت گرامیداشت هفته دولت تعداد 20 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با اعتبار 20 میلیارد تومان در سطح استان افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۵۴۹۶۱
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، ادهم کرد زابلی،مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستالن و بلوچستان اظهار داشت:  این زمینهای چمن مصنوعی مینی فوتبال با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان ، فرمانداری ، بخشداری و دهیاری ها آماده شده است .

وی گفت: اعتبار هزینه شده جهت ساخت و آماده سازی هر زمین چمن مصنوعی حدود 1 میلیارد تومان است که از محل اعتبارات مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان تامین گردید است .

کرد بیان کرد: با توجه به وسعت و پراکندگی جمعیت در استان تلاش کردیم در مناطق روستایی و دور افتاده این پروژه های ورزشی ایجاد شود تا مردم این مناطق نیز بتوانند از این ظریفت استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان تصریح کرد: روستای هدار شهرستان راسک ، روستای لولوکدان شهرستان میرجاوه، روستای آیت شهرستان تفتان ، روستای طاغذی شهرستان نیمروز ، روستای دسک و نیامکند شهرستان نیکشهر، روستای دهی شهرستان مهرستان ، روستای بزپیران شهرستان بمپور ، روستای حمید آباد شهرستان کنارک ، روستای کهن ملا و اسلام آباد شهرستان سیب سوران ، روستای اسکان دشت شهرستان سراوان ، روستای گورتاک شهرستان راسک ، روستای شیرآباد و اوگینگ شهرستان لاشار ، روستای گوری شهرستان زهک ، روستای حاجی باران ، دولت آباد کورین و دهکده المپیک شهرستان زاهدان و روستای هوت گت شهرستان دشتیاری 20 مکانی است که در آنها زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال احداث گردید.

این مسئول با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 300 زمین چمن مصنوعی در سطح استان موجود است افزود: تا پایان سال بیش از 100 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال دیگر در روستاهای سراسر سیستان و بلوچستان بصورت مشارکتی استانداری، بنیاد هاسب و اداره کل ورزش و جوانان استان ساخته خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پروژهای خانه کشتی زابل و استادیوم 2000 نفری چابهار نیز به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

ارسال نظرات