مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

یک شرکت تعاونی از سیستان و بلوچستان برگزیده ملی شد

آرامش گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط دبیرخانه جشنواره ملی تعاونی های برتر، شرکت تعاونی خدمات بازرگانی شادی تجارت پاساوان بعنوان شایسته تقدیر در سطح ملی معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۵۴۹۸۳
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حامد آرامش در آیین هفدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان گفت: این جشنواره همه ساله با هدف شناسایی تعاونی های موفق و برتر در سطوح استانی و ملی و معرفی الگوهای برتر تعاونی به مخاطبین بخش تعاونی و فراهم کردن زمینه تشویق تعاونی ها برای بهبود و ارتقا در حوزه ها و گرایش های مختلف کسب و کار برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: فرایند نام‌نویسی و به روزرسانی اطلاعات تعاونی‌ها از طریق سامانه هوشمند بخش تعاون شامل بخشهای رتبه بندی شاخص های کمی و بخش جشنواره شامل فرم های شاخص های کیفی از اوایل خردادماه امسال شروع و تا نیمه مرداد ادامه داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: پس از پایان مهلت مقرر برای فرایند نام نویسی و بروزرسانی اطلاعات، مشخص شد ۴۴۳ شرکت تعاونی از سراسر استان در این جشنواره مشارکت کردند که به نسبت جشنواره دوره قبل، افزایش ۲۸/۵ درصدی مشارکت را نشان می‌دهد.

آرامش گفت: در مرحله بعدی این جشنواره، با تشکیل کمیته داوری، اعضای کارگروه به صورت سایبری و میدانی نسبت به بررسی اطلاعات وارد شده در سامانه اقدام که بر اساس خود اظهاری تعاونگران و انطباق آن با مدارک و مستندات قابل قبول ارزیابی لازم صورت پذیرفته و تعداد ۱۱ واحد تعاونی شناسایی و برای رقابت مرحله ملی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی مستندات در کمیته داوری ملی و تایید آن، تعداد ۱۱ تعاونی برتر استانی مشخص و یک شرکت تعاونی به نام شرکت خدمات بازرگانی شادی تجارت پاساوان از سیستان و بلوچستان به عنوان شایسته تقدیر ملی انتخاب شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به موفقیت شرکت های تعاونی مسکن استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، یادآور شد: خوشبختانه با عملکرد چشمگیر تعاونی های فعال در حوزه مسکن، کار احداث اولین واحد‌های مسکونی این طرح در سطح کشور در زاهدان به پایان رسید و در روزهای آینده با حضور مسئولان ارشد کشور بصورت ویدیو کنفرانس تحویل شهروندان می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار