خطیب جمعه فرادنبه ؛

سردار رشید اسلام شهید رئیسعلی دلواری نماد مبارزه با استعمار است

حجت الاسلام علوی گفت:به فرموده رهبر معظم انقلاب باید تاریخ دوره استعمار دولت های استعمارگر غربی اروپایی و آمریکایی را بادقت مطالعه و از تجربه های استعمارگری های قدیم و نو و فرانوین درس بیاموزیم .
کد خبر: ۹۴۵۵۰۱۰
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ار استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید حسین علوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ی فرادنبه  با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها  حضور کودکان و نوجوانان در کربلا و حوادث خونین عاشورا و بعد از آن را سند حقانیت و مظلومیت و ظلم ستیزی دانسته و نقش هدایتگری و تبیین حقایق و واقعیت حوادث عاشورا به خوبی ایفا کردند و اسوه فرزندان و کودکان تا روز قیامت شدند.

خطیب جمعه فرادنبه در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن سالروز شهادت سردار رشید اسلام و نماد مبارزه با استعمار شهید رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه  با استعمارکران به جوانان به طور ویژه توصیه کرد که به فرموده رهبر معظم انقلاب باید تاریخ دوره استعمار دولت های استعمارگر غربی اروپایی و آمریکایی را بادقت مطالعه و از تجربه های استعمارگری های قدیم و نو و فرانوین درس بیاموزیم .

وی افزود: مواظب باشیم که باردیگر دشمنان بر سرنوشت ما تسلط پیدا نکنند و به اصالت و هویت ایرانی اسلامی و نیروهای داخلی خودمان متکی باشیم.

حجت الاسلام علوی در پایان به مناسبت هفته ی تعاون یادآور شد که بخش تعاونی های شهر فرادنبه باید بیش از گذشته در بخش کشاورزی و دامداری  فعال و حمایت شوند .

شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در فاصله ی 50 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است ./

ارسال نظرات