فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه:

دشمنان توان نزدیک شدن به حریم هوایی کشور را ندارند

تبریز- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه با بیان اینکه پدافند هوایی کشور یک نیروی راهبردی در منطقه قلمداد می‌شود، گفت: به پشتوانه قدرت نیروی پدافند هوایی هیچ اجنبی توان نزدیک شدن به حریم هوایی کشور را ندارد.
کد خبر: ۹۴۵۵۱۰۹
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ‌دوم ستاد امیرحسین شفیعی در آیین گرامیداشت روز پدافند هوایی در جمع نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی با بیان اینکه پدافند هوایی کشور یک نیروی راهبردی در منطقه قلمداد می‌شود، اظهار داشت: به پشتوانه قدرت نیروی پدافند هوایی هیچ اجنبی توان نزدیک شدن به حریم هوایی کشور را ندارد.

وی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را فداییان جان برکف ملت خواند و افزود: نیروی پدافند هوایی به عنوان نیروی بازدارنده و یکی از بازوان پرقدرت نیروهای مسلح توانسته است هیمنه استکبار جهانی را درهم بشکند و موجبات آسایش و آرامش مردم شریف ایران را فراهم آورد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل صلابت و اقتدار هوایی جمهوری اسلامی را در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نیروی پدافند هوایی دانست.

وی خاطرنشان کرد: پدافند هوایی در قالب شبکه یکپارچه از تمامیت هوایی جمهوری اسلامی حفظ و حراست می‌کند تا جایی که کیلومترها آن طرف مرزها بوسیله چشمان بیدار پدافند رصد و پایش می‌شود.

ارسال نظرات