سوء استفاده شرکت های هواپیمایی از سرایط سیاسی عراق؛

افزایش 500 هزار تومانی بلیط هواپیمایی سفر اربعین

زائران سفر هوایی اربعین از کنسل شدن سفرها از سوی شرکت های هواپیمایی و فروش بلیط به بهانه افزایش 500 هزار تومانی قیمت بلیط هواپیما گلایه دارند.
کد خبر: ۹۴۵۵۱۱۵
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸

حاج جمال دستور، یکی از زائران سفر اربعین با انتقاد از بی برنامگی و عدم نظارت مسئولان وزارت راه و ترابری بر عملکرد شرکت های هواپیمایی، اظهار داشت: حدود دو هفته پیش بلیط هواپیما به مقصد نجف را برای تاریخ دوازدهم شهریور به مبلغ 4 میلیون و 500 هزار تومان رزرو کردیم اما با توجه به شرایطی که به دلیل بروز درگیری میان طرفداران مقتدا صدر و دولت عراق   روی داد ، اوضاع امنیتی این کشور متشنج شد و کلیه سفرها به مقصد عراق کنسل شد . به دنبال این اتفاقات،   شرکت هواپیمایی با ما تماس گرفت و اعلام کرد  که پروازهای تهران- نجف کنسل شده است و هزینه پرداختی را عودت داده و به حساب ما برگشت دادند. این درحالی است که قبل از واریز کردن پول بلیط به حساب ما، اوضاع در عراق به حالت عادی برگشته بود.  

اما متاسفانه شرکت هواپیمایی با سوء استفاده از شرایط موجود، وقتی که ما دوباره اقدام به خرید بلیط کردیم، بلیط روز سیزدهم را با 500 هزار تومان افزایش به مبلغ 5 میلیون تومان به ما فروخت.

ارسال نظرات