رزمایش گروه های جهادی تخصصی در خاش برگزار شد

میزخدمت جهادی بسیج ادارات و کارمندان بیت المقدس در راستای رزمایش گروه های جهادی تخصصی در مسجد جامع فاطمه الزهرا(س) اهل تسنن شهرستان خاش برپا شد.
کد خبر: ۹۴۵۵۲۵۱
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، میزخدمت جهادی شهیدکوچری، حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان بیت المقدس در راستای رزمایش گروه های جهادی تخصصی در مسجد جامع فاطمه الزهرا(س) اهل تسنن شهرستان خاش برپا شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در این میزخدمت جهادی مدیر و معاونین ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی، شهرداری، آبفا حضور و به مردم خدمت رسانی کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه مسجد فاطمه الزهرا(س) اهل سنت شهرستان خاش در محله محروم و کمتر توسعه یافته واقع شده، مردم روستا استقبال چشمگیری از میزهای خدمت داشتندکه مردم به صورت چهره به چهره به بیان مطالبات و مشکلات خود به مسئولین مربوطه پرداختند.

این مسئول ادامه داد: عدم پرداخت حقوق و مزایا توسط چند واحد کارگری، بیان مشکلاتی در حوزه راه اندازی شرکت های تعاونی، سوالاتی در خصوص نحوه چگونگی استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی و..، مطالبه آسفالت کوچه ها و خیابان های محله، درخواست قراردادن سطل انباشت زباله در مناطق پرجمعیت، افتتاح و گسترش پارک محله، مشکلات در حوزه کمبود آب و افت فشار در روزهای اخیر، درخواست جمع آوری انشعابات غیرمجاز در جهت رفع مشکل افت فشار و... از اهم مطالبات و انتظارات مردم در این میز خدمت جهادی بوده است.

گفتنی است، در پایان این میز خدمت با حضور مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در تریبون مطالبه گری به موضوعات مطروحه در این حوزه پاسخ و قول مساعدت داده شد.

ارسال نظرات