مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند

ستون اصلی انقلاب ولایت فقیه است

حجت الاسلام ایزدی در جمع بسیجیان گردان ۴۱۱ امام حسین علیه السلام زرندگفت: امروز انقلاب اسلامی با توکل بر خدا، وجود نعمت ولایت فقیه و پشتیبانی همه جانبه ملت، مقتدرترین نظام در جهان است
کد خبر: ۹۴۵۵۳۵۶
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :حجت الاسلام ایزدی  در جمع بسیجیان گردان ۴۱۱ امام حسین علیه السلام شهرستان زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً سیدالشهدای مقاومت و ۵۸۰ شهید شهرستان زرند و همچنین گرامیداشت شهدای لشکر و لشکر ۴۱ ثارالله گفت: ولایت فقیه ستون اصلی در شکل گیری انقلاب اسلامی است و انقلاب های شکست خورده جهانی محروم از برخورداری رهبر و راهنما بوده اندودشمن این ستوان را هدف قرارداده است .

وی  با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی با توکل بر خدا، وجود نعمت ولایت فقیه و پشتیبانی همه جانبه ملت، مقتدرترین نظام در جهان است اظهار کرد: توطئه ها و ترفندهای دشمنان در سایه عنایت الهی و تدابیر راهگشای مقام معظم رهبری و حمایت مردم ولایت مدار ایران که همواره پشتیبان ولی فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی بوده اند بی اثر شده است.

حجت الاسلام ایزدی یادآور شد : همه ما مدیون خون شهدا و حضرت امام خمینی(ره) هستیم و باید با پیروی از ولایت راه آنان را ادامه دهیم و در تمام عرصه ها و موقعیت های سرنوشت ساز تاریخی دین خود را به امام خمینی(ره) و شهیدان ادا کنیم.

وی  تصریح کرد:  امروز ایران اسلامی به برکت حرکت حیرت آور انقلاب در عرصه های مختلف علمی، فن آوری، پژوهشی، فرهنگی و سیاسی در اوج اقتدار و اثر گذاری بر معادلات جهانی به سر می برد. و پیشرفت های جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف علمی پزشکی فناوری امنیتی سیاسی نظامی تکنولوژی هسته ای دشمن را به حیرت فروبرده است . دستاوردهای که  به برکت خون شهدا است و امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب به الگوی سایر ملل جهان تبدیل شده و این افتخاری بزرگ است.

وی در پایان افزود: شما حماسه دفاع مقدس را درک نکردید ،تاریخ دفاع مقدس وحماسه رزمندگان در 8سال ایستادگی رزمندگان وایثارگران را را را مطالعه کنید ،وصیتنامه شهدا را مطالعه کنید و شهدا را الگوی خود قرار دهید شهدایی که از همه هستی و جان عزیز خود گذشتند و از همه لذت لحظات دنیا گذشتند تا این نظام انقلاب و ولایت زنده و پابرجا بماند قدر این نظام و انقلاب و ولایت را بدانیم این نظام وانقلاب با خون  بیش از ۲۳۰ هزار شهید به ثمر نشسته ،مدیون خون این شهداء هستیم

در پایان نشست پرسش وپاسخ برگزارگردید.

 

 

ارسال نظرات