سرهنگ بهروز در افتتاحیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان کرمان؛

اگر در شعار بمانیم اثری نداریم

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:اگر در شعار بمانیم اثری نداریم و شهید سلیمانی هر چه گفته عمل کرده برای همین امروز همه عاشق او هستند
کد خبر: ۹۴۵۵۳۶۹
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، افتتاحیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان با حضور سرهنگ بهروز جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  اظهار کرد: اشک بر امام حسین علیه السلام را مایه آرامش است هر وقت از حضرت یاد کردیم به آرامش رسیدیم و آنچه امروز جامعه جهانی و ملت های جهان را به آرامش می رساند نگاه به راه و مکتب امام حسین و آزادگی حضرت است.

این مقام مسئول تصریح کرد: روزی در همین کشور روضه امام ممنوع امروز در قلب اروپا و آمریکا و آفریقا هم دم از امام حسین علیه السلام می زنند و کسی مثل شیخ زکزاکی آن همه افراد را شیعه می کند.

بهروز سپس خطاب به دانش آموزان گفت: این مقطع یکی از بهترین موقعیت های زندگی شما است و هر کس در دوره حیات خود مسئولیت های فردی و اجتماعی دارد و شما به عنوان فرمانده هان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی فعالیت دارید که باید با اثر کلامی و عملی، جذب حداکثری در مدرسه داشته باشید و برای انقلاب جذب کنید.

وی تصریح کرد: نباید انحصاری عمل کنیم بلکه همه باید در این لشکر(انقلاب) وارد شوند زیرا این امتداد راه کربلا و عاشورا است و چیزی جز آن نیست.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: گفتار خوب زیاد است اما عمل خوب و به موقع و سنجیده برای دین خدا مهم است.

 بهروز با بیان اینکه در دنیای امروز برهنگی صادر می شود و همه تلاش و همّ و غم دشمن تصرف فکر جوانان و نوجوانان است افزود:  دشمن در طول سال تمام تلاش خود را می کند که بر افکار تاثیر بگذارد ولی با آمدن محرم و اربعین خالق چه اثری است و چه مقدار باید هزینه کند تا اربعین از بین را ببرد

وی گفت: اما امروز بزرگترین شبکه اجتماعی در اربعین شکل می گیرد و این اثر کلام  و مکتب امام حسین  است که خاموش نمی شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: دانش آموزان در مجامع علمی  آنچه که برای همه واجب است قوی شدن در  قوی شدن در حوزه علم و تقوا و تعهد و تخصص قطعا جامعه این هستیم که تمدن نوین اسلامی را تشکیل می دهیم چرا که لازمه اش قوی شدن است

وی گفت: : برای رسیدن به این راه باید الگو داشته باشیم که یکی از آنها شهید سلیمانی است و شما می بینید یک فرد چقدر می تواند تاثیر داشته و یا امام راحل که یک جامعه را با خود همراه می کند و انقلاب را به نتیجه می رساند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بسیج را نجات‌بخش عراق و سوریه و لبنان دانست و تصریح کرد: امروز سایر ملت ها از بسیج الگوبرداری می کنند‌ و خاصیت بسیجی این است که چشمداشتی ندارد.

وی بر مطالعه زندگی شهدا تاکید و بیان کرد: اگر در شعار بمانیم اثری نداریم و شهید سلیمانی هر چه گفته عمل کرده برای همین امروز همه عاشق او هستند مگر ضد انقلاب زیرا او عین عمار و مالک و سلمان و حبیب مظاهر بود و خدا بعد از دفاع مقدس او را برای همین نگه داشت‌.

 بهروز همچنین با بیان اینکه شهید حسن باقری به عنوان عکاس به جبهه رفت اما کارهایی کرد که ۲۰۰ سال دیگر کسی مثل او نمی تواند‌ انجام بدهد؛ در پایان یادآور شد: گاهی یک آدم تاریخ را عوض می کند و حضرت زينب سلام الله عليها بعد از عاشورا تاریخ را عوض کرد.

ارسال نظرات