سردار حسن زاده در گفتگو با خبرگزاری بسیج مطرح کرد؛
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: "بسیج" به دنبال الگوسازی ارائه خدمت صادقانه و بی منت بدون محدودیت و با ساختاری فراگیر به مردم بوده و این الگو در حال تبدیل به یک فرهنگ سازمانی است.
کد خبر: ۹۴۵۵۴۰۵
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در گفتگو با خبرگزاری بسیج، با اشاره به تأثیرات مثبت فعالیت گروه‌های جهادی بسیج، گفت: فعالیت گروه‌های جهادی بسیج در ابعاد مختلف در راستای محرومیت زدایی به شکل تخصصی در حال انجام است.

سردار حسن زاده "میز خدمت" را اقدامی مهم توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان در راستای حل مشکلات مردم برشمرد و تصریح کرد: این اقدام بسیج در بدنه سیستم اداری کشور در ادارات و وزارت خانه‌ها کار بزرگی است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با تأکید بر اینکه بسیج به دنبال الگوسازی در جهت ارائه خدمت صادقانه و بی منت بدون محدودیت و با ساختاری فراگیر به مردم است، اضافه کرد: این رویکرد در حال فراگیر شدن است.

سردار حسن زاده با بیان اینکه الگوسازی " ارائه خدمت بی منت به مردم" توسط بسیج در حال تبدیل به یک فرهنگ سازمانی است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری از این اقدام به عنوان حرکت خوب و تأثیرگذار یاد کردند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با تاکید بر اهمیت و ضرورت توسعه "خدمت بی منت" گفت: این نگاه تبلور یافته از تفکر این شجره طیبه در انقلاب اسلامی است. ما باید به سمت مردم برویم و خدمات ارائه کنیم، نه اینکه مردم برای حل مشکلات شان به ما مراجعه کنند.

سردار حسن زاده اظهار کرد: ان شاءالله با توسعه این نگاه و فراگیری فرهنگ خدمت بی منت به مردم در سیستم مدیریتی کشور، شاهد شکل گیری یک نظام کاملا مردمی ارائه خدمات به مردم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات