شور حسینی جلوه ای از ارادت و عشق به اهل بیت(ع ) است

میری گفت: میز خدمت جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی با رویکرد جهاد تبیین و خدمت صادقانه به مردم در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۵۴۴۵
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

نادر میری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه علوم پزشکی و مسئول فرهنگی حوزه صاحب زمان(عج) بسیج ادارات کل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان با اشاره به اهمیت تحقق بیانیه گام دوم  گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشور مانایی انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری تحقق تمدن نوین اسلامی و برپایی ظهور را به عنوان چشم‌انداز در این بیانیه مطرح کردند و امروز رسالت بسیج تبیین، تشریح و گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم است. 

وی با تاکید بر این مطلب که  بسیج موتور پیشران تحقق الگوی حکمرانی اسلامی است و با روحیه جهادی و انقلابی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کند، افزود: امروز ساخت دولت اسلامی از مهم‌ترین الزامات حرکت در راستای تمدن اسلامی است که بسیجیان و جهادگران بسیج کارمندان در این مسیر گام برمی‌دارد.

نادر میری ابا تاکید بر این نکته که میز خدمت سلامت و ایستگاه سلامت، به منظور اشاعه فرهنگ و ارتقاء سلامت جامعه در اجرای منویات رهبری که فرمودند، مدافعان سلامت، همچون مدافعان حریم مرزهایمان دردفاع مقدس ومدافعان حرم، ستاره های تابناک آسمان شهادت می‌مانند و می درخشندو برای این کشور افتخار می آفرینند، ادامه داد: میز خدمت جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی با رویکرد جهاد تبیین و خدمت صادقانه به مردم است که در همین راستا یک میز خدمت جهادی با همت جهادگر بسیجی دندانپزشک نادر میری در جلوی درب منزل شهید محمود آبسالان برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: جهادگران بسیجی با روحیه جهادی و انقلابی رسالت‌ پرچم‌داری و پیگیری مطالبات مردم را در میزهای خدمت جهادی از دستگاه‌های اداری و دولتی دارد.

مسئول فرهنگی حوزه صاحب زمان(عج) بسیج ادارات کل در ادامه هدف از اجرای این برنامه را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه دادن راه پر افتخار امام عظیم الشأن انقلاب اسلامی و(معمارکبیر انقلاب)و شهدای سلامت، امنیت، وطن، حرم و دفاع مقدس و شهدای والامقام گرانقدر استان سیستان وبلوجستان ،وتنگه احدایران بیان کردو

شایان ذکر است؛ شهید پاسدار محمود آبسالان یکی از نیروهای سپاه پاسداران و محافظ سردار الماسی فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان بود که در سحرگاه سوم اردیبهشت ۱۴۰۱ بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به درجه رفیع شهادت نائل شد. او فرزند سردار پرویز آبسالان یکی از سرداران سپاه و جانشین فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان است.

وی تصریح کرد: در این میزخدمت جهادی خدمات ویزیت رایگان، خدمات پزشکی ودندانپزشکی، تست فشارخون، دیابت، همچنین مشاوره و آموزش ارتقای علمی و عملی آموزش دندان پزشکی و نحوه صحیح مسواک زدن و مراجعه درامر درمان به موقع، پیشگری مقدم بردرمان با شعار انسان سالم، دندان سالم، لبخند زیبا برای همه انسان سالم توسعه محور پایدار، مشاوره روان شناسی و.... با حضور پزشکان و دندانپزشکان جهادی انجام شد .

گفتنی است: در پایان وحاشیه این مراسم وکنارمیز خدمت جهادی به تعدادی ازمدعوین وعزاداران وکودکان حاضر دراین جلسه به جهت ادای احترام به ساحت قدسی دردانه اباعبدالله الحسین (ع) و ترویج سنت حسنه دستگیری از نیازمندان وایجاد انگیزه درحفظ سلامت افراد جامعه وافزایش داوطلب سلامت و ارتقاء شاخص سلامت و باحضورفرزندان این شهیدوالامقام ومعزز بسته فرهنگی و بهداشتی اهدا وتوزیع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار